een setje van jil&sil van vorig jaar kerst het zit alleen nu mooier op maat vind m nog steeds erg leuk
Heb helaas niet altijd veel tijd om hier te kijken.. Dit hadden de kids gisteren aan. Zoon: broek Retour en trui Tommy Hilfiger. Ziet er maar simpel uit op de foto maar in het echt staat het mooi vind ik. Dochter: jurk Jottum
leuke setjes allemaal!! Bekijk bijlage 200846 sam vandaag blousje bfc broek name it schoenen schoesme.
@lob: prachtig je dochtertje en zoontje... 2e setje van je dochter heb ik hier ook...maar ga denk ik de rok toch in de verkoop doen...wordt niet gedragen.... @elsie: stoer hoor
madeliefke, lekker speelsetje! mirell, mooi jurkje is dat! wat lekker als ze alles zo lang aankunnen of juist niet... lynn, staat haar mooi! ik zou een iets langer vestje wel mooier vinden erbij maar is een kwestie van smaak denk ik. het rode rokje zou hier vandaag binnen moeten komen, ging iets mis met de betaling. maar hij blijft in de kast denk ik hoor. lob, leuke setjes! vooral tweede van je dochter en die tweede trui van je zoon ook erg leuk, ken dat merk niet. snap wat je bedoelt met dat die eerste er simpel uitziet. hele mooie simpele dingen zie je niet goed op de foto. elsie, ook leuk! mooi menneke. hier groene kiezeltje setje aan moest er heel even aan wennen omdat het met een broekje is maar ik vind het toch heel leuk. en zit super lekker volgens mij, past wel bij mijn dreumesje. meer foto's in album maar deze was zo geinig, ze 'zit' Bumba te kijken en doet alle woorden mee, echt geinig 'ba'(l)
Bedankt voor jullie leuke reacties!Het was een jurkje van de kruidvat voor wel 3 hele euro's... @madeliefke;Lekker moppie is het toch, kleurtjes staan haar mooi! @mirell;Wat een gave outfit!Heb nog getwijfeld over t blousje met die print maar toch maar niet gedaan... @lob;Wat een knappe kindjes heb je toch!Die 2e setjes vind ik erg mooi @Lynn;Ga weer in je album spieken! @geke;Wat een leuk setje, lekker kleurtje Vestje;Hema Jurkje;Mexx Maillot;V&D beenwarmers;h&m
@ lob, ik vind de 2e set van je meisje mooi!! @ madelief! leuke set van Lief. staat puck mooi. @ Mirell. I love this outfit!!! super niet wegdoen!!! @ geke, sorry, maar kan de set niet zo goed zien. @ babydream!! wat een leuke set! maar ik denk dat jou meisje ook een enorme kledingkast heeft of niet. @ glimlachje. Dat rokje waar je om vroeg is van Vingino vorig jaar!! Staat al foto van in mijn album Hier vandaag babylove rokje, maar vind de combi niet zo super die ik heb gemaakt dus geen foto...
@miekje;Hij is best uitgebreid ja hahaha, toevallig vandaag weer een hele berg eruit gehaald maar om nu te zeggen dat hij leeg is, is weer anders hahaha...
@ mirel super leuke set! @ Lynn Kga effe in je album spieken.. Helaas hadden ze hier de maillots ook niet meer! @ madeliefke super leuk!! Heb ook nog over dat setje getwijfeld! @ lob ook erg leuk! @ geke ik spiek effe in je album maar vind het erg leuk en een schattige foto! @ hier ik werd vanmorgen getrakteerd op een spugende Mila, Mila niet naar school! Wel aangekleed bomba broek bf vestje wolwit shirtje en zwarte laarsjes... Evi in een setje van Mexx wat ik helemaal vergeten was erg hè! Nu is het bijna te klein zonde! Helaas geen foto laptop nog steeds kaduuk en met iPhone kan je niet uploaden jammer!
Babydream, mooie set hoor! Beetje klassiek staat haar ook erg goed Mirell, kan nog prima. Is een mooi jurkje Lob, leuk dat je je kids ook komt showen. Ze zien er top uit, Geke, ga zo even in je album spieken, kan zo de set niet zo goed zien. Future, beterschap voor Mila!! Balen dat je laptop stuk is... Allemaal dankjewel voor de leuke reacties op Pucks kleurige outfit
o,ja ik heb nog wel een foto van haar met het rokje wat ze vandaag aanheeft, maar dan in een kleurige versie. Ik ga hem vanmiddag hetzelfde maken alleen dan met een longsleeve en legging in het roze. Ik had de combi met grijs van babylove nagebootst,maar ik vind dat toch niet helemaal mooi. foto plaats ik zo in mijn album