@sylvia wil het liefst in 1 set verkopen maar volgend jaar pas hoor! mijn schoonzus en vriendin vonden de set geweldig en geen 1 zei iets over de spencer.....dus mischien draag ik m ook nog wel.
@mirell;Didi gaat vanaf 98/104..En ze past hem al....Het is een wikkeljurk dus kan hem insnoeren hihi maar hij is qua lengte perfect...Dyoni heeft nogal lange ledematen en is de laatste tijd weer flink langer geworden.Hij staat echt onwijs cute!
babydream wow wat een super jurkje! hoe lang is dyoni? o zie het al 93 cm... nee dat is te groot voor emma (86 cm schat ik)
0babydream0 als je de jurk binnen hebt wil ik wel weten hoe hun maten vallen mijn nichtje is 5 en draagt hun maat 4(voor 4 jarige) en dat is de kleinste maat van didi dat past amy-lynn echt nog niet veeel te groot kan niet wachtten tot ze het wel past zulke leuke dingen
o ben echt benieuwd ....fotooooo en denk dat Amy-lynn over de meter is nu ga donderdag wegen en meten hahaha de keuringop het cb
ja en ik ga dat ding eraf slopen die heb ik zelf ook kunnen we m samen op een witte blouse dragen naai ik er later wel weer terug op hihihihi
o didi is echt leuk... deze is ook gaaf: DIDI | X-mas - New! - Starry Sky er zit hier een didi... misschien ga ik eens passen (tegen beter weten in...)
@debby;Dat jurkje heb ik tussen getwijfeld die is zo schattig ook in het echt!Je hebt ook een versie voor mama maar die is niet zo leuk... @mirell;Ik heb de maat 4 zal morgenmiddag na de psz even een foto voor je maken..
schattig! En weet jij toevallig hoe je in godsnaam dat tentje op de achtergrond weer opvouwt... reno is hier een uur mee bezig geweest en het lukte niet (zal ook wel meehelpen dat ik ondertussen helemaal blauw lag...)
ja volgens mij heeft Lynn die ook toen gekocht. ik heb ook een rokje van jil en sil voor Amy-lynn en van hetzelfde stof heb ik een sjaal ff kijken of ik nog foto van dat flubbertje heb. hier eentje uit de oude doos
ja... maar als jouw meisje al 93 cm is dan past emma hem echt niet... Echt heel jammer, ik zoek zoiets... En ik vind ze ook niet overdreven duur.
Leuke foto!! Nou heb de spencer besteld, alleen nog even opzoek naar dat ding! Zal wel leuk staan als jullie het zo samen op een witte blouse hebben!
Madelief, schattig setje! Mirell, ik vind dat ook nog steeds een mooi setje! Lob, mooi hoor! Elsie, stoer setje Babydream, wat een leuke set zeg.. Future, beterschap.. ben je zelf al weer opgeknapt? Frederike, lief hoor! Joyce je meiden zien er weer mooi uit Geke wat leuk afgestemd! En toch leuk dat groen..
Bedankt voor de leuke reacties! @Glimlachje, ik heb de rok ook pas voor de 2e keer aan terwijl hij al lang in de kast ligt. En toch staat het eigenlijk wel leuk. @Geke, ik koop wel vaker van Chevignon via bimbambini voor mijn zoontje. Ze verkopen daar veel leuke Franse kleding wat perfect past bij mijn kleine smalle zoontje. Zag deze trui er toevallig net nog op staan in de maten 3 jaar en 4 jaar. Wat een geweldige foto van je kids! Kleertjes staan erg leuk. @Babydream, jouw meisje ziet er ook weer top uit! @Madeliefke, staat ook super gaaf! @Frederike, ook weer heel leuk! @Albums ga ik nu even bekijken.. Syvia, bedankt voor accepteren . Bij jou heb ik net al even gespiekt en wauw wauw wauw!!! Wat zien jouw meiden er mooi uit. Echt helemaal mijn smaak!!!! En ik verbaas me dat ik reglematig H&M, Zara, V&D zie staan. Ik kan daar nooit iets vinden. Is dat pas vanaf een bepaalde maat leuk?
madeliefke; ik vind Puck echt zo'n lief/leuk koppie hebben. Leuke kleding ook, echt mijn smaak wel. Lynn, heel mooi weer. babydream, mirell, frederike, netjes en leuk. En het matching stel in groen ook leuk om te zien (naam kwijt hihi). Hier vandaag de oudste in rood cakewalk shirt met rode legging en spijkerrokje met rode details. Jongste in prenatal bruin broekje en roze shirt met print (GO vandaag). Geen foto van. Hier wel foto van: Gister oudste in gilet en rokje van Bakkaboe, shirt van WE, maillot prenatal, beenwarmers jola en rok op haar hoofd van de jongste jongste in v&d shirt, legging Hema en rokje geen idee, maar is wel multifunctioneel sokken Hema. Voor de verandering waren ze eens compleet matching.