Wat draagt jouw baby/dreumes vandaag? deel 2

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door woezeltje1, 13 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Debby, wbt het inklappen van het tentje is echt goed te doen. Dakje eraf. En dan trek je het huisje uit elkaar zodat de wanden tegen elkaar komen en daarna vouw je hem nog 1 x dubbel

*mmm, klinkt best ingewikkeld nog ;):p*

2. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ Mirell wauw wat ziet jouw meisje er toch altijd geweldig uit!! Echt super!! Kga van de week effe op je marktplaats link kijken! Dat setje van jill en sil ook echt geweldig! Heb hier een paars gilet van vorig jaar voor Mila ze heeft hem nooit aan weer niet wat k ermee moet!!

@ ise lief dat je aan me denkt! Voel me wel weer beter maar ben er nog niet merk echt dat ik een jasje uit heb gedaan ben nu ook erg mager maar ja eten we met de kerst wel weer aan!

3. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

4. wonderteam

5. wonderteam

@futuremama, fijn dat je je wat beter voelt. flink ziek zijn kan er erg goed inhakken. Je maag wel wat extra van mij hebben hoor :D

6. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Bedankt allemaal! Haha, het matchen was trouwens toeval :) of nouja, misschien stond mijn hoofd naar groen. Maar wel leuk

Lob, bedankt voor de tip, ik ga eens kijken op bimbambini maat 4 jr past mijn zoon misschien nog wel, hoewel... Franse maten...

Babydream, dat jurkje staat je dochter vast erg goed!

7. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Wonderteam: fay ziet er weer erg leuk uit! Mason ook!

8. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    Bente

9. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    en Rubin nog in pyama hihi....maar denk dat ik die vandaag maar een lekker huiskloffie aan doe...kindjes hoeven vandaag ff lekker niks :D

10. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    Hele mooie jurk die Bente draagt, mooie kleuren. Lekker he zo`n hangdagje. Dat is bij ons vaak de zondag. Doordeweeks wil ik nog weleens in een keer zin krijgen om ergens naar toe te gaan en dan baal ik als ze nog niet aangekleed zijn.

Vandaag Amal in SD le chic en Samia in Z8. Oh en ze hadden weinig zin in een foto dus geen beste koppies erboven....

11. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ wonderteam. ach wat lief!!

@ frederike. Mooi pyama! jurk van je dochter is NMS sorry.

12. Jasminum

Jasminum Fanatiek lid

16 feb 2011
    1.088
    0
    0
    Ik sluit me aan bij Miekje, hier foto van vandaag in album!
    Ik ga zo ff snuffelen in alle albums. Alle mooie kindjes van jullie bewonderen EN snuffelen in de 'te koop' albums!

13. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Madeliefke, bedankt voor je reactie. m'n jongste is inderdaad flink, bijna mt 74 al.
    wonderteam. Bedankt voor je reactie. Die bolero vind ik helemaal geweldig!
    Zou alleen persoonlijk een shirt nemen wat over het rokje valt. Verder super, je zoon ook!

joyce, je meiden zien er weer verzorgd uit. Ik vind hun haar zo mooi.
    Je kan idd wel zien dat ze niet veel zin hebben hihi :)

Vandaag de oudste in de eerder geshowde sterretjesjurk. Wilde eigenlijk iets anders, maar mama had sterretjes aan en zij wilde per se "oookkk steddetjes!!!"
    Jongste ligt nog in pyamaatje van Noppies. Kreeg onverwachts bezoek en daarna zo druk dat ik 'r niet meer heb aangekleed. Vanmiddag na t slaapje dan maar :)
    Zal even een foto in het album zetten.

14. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Bedankt voor alle reacties:D

@deelight, leoschepje; Ga in het album spieken!

@wonderteam;Wat zien ze er weer leuk uit!Bolero van je meisje vind ik helemaal super!

@frederike;Wat een gezellig jurkje met al die bloemetjes!En die pyama ziet er lekker comfi uit;)

@joyce;Leuke combi;s weer, die pietenmuts maakt het helemaal af hihi.Wat een mooie krullen hebben jouw meiden toch!Heb je dat zelf ook of echt van papa's kant?

Hier vandaag na een ochtendje psz..Al eerder laten zien als te kort jurkje;) maar met vingino capri eronder weer helemaal leuk!

15. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

En het kerstjurkje!

Moeten alleen andere (lagere) schoentjes onder deze zijn veel te hoog en niet mooi van kleur erbij...;)

16. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

Hier vandaag geheel jottum. Foto in album.

@babydream..gaaaaaf
    @frederike..jurkje dochter niet mijn smaak..maar staat haar goed
    @yojce...wat zijn ze weer mooi

17. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    babydream, ziet er leuk/stoer uit de bovenste foto. Wel een goed idee ook, want met de lengtes hier is ook vaak alles óf te wijd óf te kort.

onderste foto: sjiek hoor :)
    Als je er een zwart shirt onder doet kan het ook best toch met deze laarsjes?

18. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@ dank dames voor de super super lieve reacties in mijn album.

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    echt te gek! Maar nu weet ik zeker dat het te groot is voor emma. Ik vind hem bij jou meisje al aan de lange kant. Voor Emma zou dit niks zijn.

Ben nog wel even bij de didi geweest. Jurkje dat ik wilde viel wel kort maar hij was echt veel te ruim voor emma.

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zal het mijn man zeggen... hij kreeg het met geen mogelijkheid in het hoesje terug :p

Deel Deze Pagina