@ mirell, vocht in kleine beetjes. Water, water en o.r.s. Pas op voor uitdroging. Alles wat er uit gaat moet er weer in qua vocht. Let op dat ze Allert blijft. Hier namelijk ook een keer gehad. Suus ging naar bed niks aan de hand en 's morgens reageerde ze heel suf. Was wel als baby. Dus toen naar ziekenhuis aan infuus. Dus drinken geven, maar elke keer paar slokjes. Ik zal haar nog een keer wakker maken en een beetje drinken aanbieden.
ik mag altijd graag kijken hoe jullie je kindjes altijd zo mooi aankleden, dus zat hier toevallig even te spieken en zag ik Mirell haar berichtje: het beste kun je haar even niets geven om haar maagje rust te gunnen en als ze echt dorst heeft elke 5 minuten een klein slokje drinken. als ze koorts erbij krijgt dan moet je meer oppassen voor uitdroging maar als ze dat niet heeft dan hoef je je daar niet zoveel zorgen om te maken. morgen voelt ze zich vast een stuk beter, beterschap!
Een nachtje niks drinken moet wel kunnen hoor, ze is al 3. Heb ik met Jo ook wel gehad. Maar over een paar uur wat proberen als ze wil kan ook. Morgen maar een beschuitje / crackertje en wat water. Zetpil doe je goed aan, voelt ze zich iets minder beroerd. Sterkte!
alles komt er uit nu net ook ze heeft gewoon niets meer om te spugen maar ze is absoluut niet warm we hebben haar deur open en onze deur ook en hou dr in de gaten maar water wil ze dus niet heb wel ors in huis hoor! thankssss pffff begin mezelf ondertussen ook brak te voelen en met een kleine opleving tussendoor heb net kaarten voor doemaar gekregen voor 19 okt 2012
Grappig! Dan kom je heel dicht bij mij in de buurt. Haha. Ik kan het concert met goed weer. Misschien nog wel horen..
nee daar ben ik ook niet heel bezorgt over hoor! nou ze slaapt nu lekker dus hoop dat ik zo ook beetje kan slapen heb ook het gevoel of mijn maag niet lekker zit
o leuk zeg woon je daar.... mijn broertjes(niet echte broertjes maar das ander verhaal(tweeling)hebben daar nog gevoetbald bij jullie club vitesse en mijn echte broer...zat bij de gele rijders(die met die gekke petjes met kwasten voor hun ogen)militairen
mirell hier hebben ze het net allebei gehad...maar is maar 1 dag overgeven ...dan dagje beetje half en dan weer over...hoop dat amy-lynn net zo snel weer beter is als mijn gupjes
Mirell, veel beterschap voor Amy-Lynn. Puck heeft het twee weken geleden gehad. Heb haar een hele avond/nacht niets gegeven om haar buikje rust te geven en de volgende morgen rustig met een beschuitje en lauwe thee begonnen. Ging prima.Wel wat slapjes de dagen erna, maar niet meer gespuugd. Hoop dat het vandaag weer wat beter is.
@mirelle beterschap met je meid... volgens mij heerst het ...hier nu ook de 2e nacht achter elkaar braken..overdag wil ze weinig tot niets eten..hooguit drinken...
Rubin en Bente zo nu met ukkie en pukkie naar "ouder en kind ochtend"...mamma's koffie drinken en kleppen en kindjes lekker spelen
Wat zien ze er vandaag mooi uit Frederike, echt top! Mirell, hoe gaat het? Jij ook ziek geworden? Altijd moeilijk te ontlopen die buikgriepjes.
@frederike: leuk zien ze er uit. Hier foto in album Deugniet draagt: Jurkje : IDO blousje: Jottum Bolero: feetje maillot: H&M
Ik ben absoluut niet voor vitesse. Ik ben voor NEC. Dus water en vuur. Ik woon ook niet in arnhem, maar een dorp verder.
hallooooooo hier brakke mama Amy-lynn is weer helemaal opgeknapt speelt drinkt eet enz alleen nu voel ik me hondsberoerd.....
@ mirell, beterschap!! @ frederike mooi. Hier vandaag een bloesje, dat ik toch bij de zomerspullen ga leggen. Het is ook van de zomercollectie van Jubel, maar de mouwen zijn 3/4, dus te koud voor de winter. Ik heb er maar een roze longsleeve onder gedaan. Foto kdv gister en outfit vandaag in het album. ze heeft een streek geleverd gister bij kDV. Ze waren boos geweest. Had gepoept in bed. romper en luier uitgetrokken en de poep zat overal natuurlijk. Kleine smeerkees. Dus nu gaat de slaapzak maar weer aan en op de rug. Want ze poept altijd in bed. lekker rustig plekje