zo, dat is een heftige streek Miekje! dat ze dat doen he... foto's in album van zoon en dochter. ook foto van dochter in winterjas.
Foto's vandaag in album. Zoontje: broek Retour, (ander) shirt Chevignon Dochter: jurkje Cakewalk, maillot Bonnie Doon, romper Sokshop (volgens mij hier als tip gelezen, en ze zijn inderdaad super! en een hele mooi kleur rood!!)
babydream, bedankt voor je reactie op Gap. Jammer alleen in amerika dus. Geke, ik dacht dat ik je al had toegevoegd want ik kan al wel bij jou kijken. Ik ga eens kijken.... Je staat er al bij hoor!
@mirell, fijn dat amy-lynn is opgeknapt. Hopelijk jij ook snel! @miekje, oef wat een streek. Hoe ze dat soms ook kunnen doen hé hier vandaag geen foto's
@spugende kindjes: vorige week zaterdagavond moest danique spugen, maar ze leek verder niet ziek, 2 x gespuugd daarna niet meer...
He bah Mirell, gelukkig je meisje opgeknapt nu jij ziek...Beterschap! @glimlachje;beterschap met je meisje.. @frederike;Wat zagen ze er weer super uit! @miekje;oooooh wat een dondersteentje!!hihi Ga nu even albums bekijken..
vandaag even geen foto, het was een helse dag! Amal was steeds boos en op de sloop en plaagtour. Samia deed niks anders dan huilen en Yarah heeft tot 2 keer toe haar hele bed ondergepoept, plus 4 nieuwe setjes aangehad door het spugen. Grrrrrrr dus ik heb nog 3 monstertjes in de aanbieding!! Oh ben trouwens erg benieuwd naar de leuke outfitjes in jullie albums dus als iemand me wilt toevoegen? Oh vond trouwens de outfit van bente erg mooi! Hier nog geen zieke kindjes, wel verkouden, maar goed dat zijn ze bijna het hele jaar door. Hoop dat jullie kindjes snel weer beter zijn. Was gisteren nog even bij de H&M oh heb heerlijk ingeslagen voor Yarah vond echt dat ze leuke dingetjes hadden. Zo lief zelfs een tulerokje maat 62.
Lynn amy-lynn afgelopen maandag ook op kdv 2 keer gespuugt maar was ze niet ziek van maar gisteren bleef ze spugen tot 3 uur vanacht was ze aan het spokengeweest. om 11 uur belde mijn schoonzus die zag mij in de keuken bezig(woont tegenover ons)en haar dochter was ook aan het spugen maar die was vandaag de hele dag nog in de weer ikzelf heb het gevoel een enorme kater te hebben(zonder 1 druppel op)had ik maar flink gedronken dan had ik geweten waarom ging net met volle moed me omkleden voor mijn crosstrainer maar na 15 min was ik echt helemaal misselijk morgen maar weer
oh grappig, ik dacht door jouw forum naam dat jij "nederlands" was. Wat een naam al voor beeld kan oproepen. Ik had zelfs een blonde vrouw voor ogen van rond de 25. Ben wel benieuwd naar de naam van je dochtertje
@Mirell: oh rot zeg dat je je zo slecht voelt! Nou hoop dat het snel beter is! Je meisje ziet er weer super uit!!