@elsie, leuk!! @babydream en futuremama ,haha wat grappig zeg @sweetlakecity, hahaha jaaaa idd babymaat. mijn schoonmoeder heeft hem bij de h&m in Schotland gekocht Hier in de h&m zie ik ze idd ook niet meer.
@future en babydream: haha de v&d, daar kom ik Diddle altijd tegen Die ben ik daar al 2 keer tegengekomen grappig he!
@tnx meiden! @wonderteam: dit jurkje valt heel klein, de maat 2-3 jaar valt als een 86! @future: op tijd, hihi, ik heb haar zonet aan gekleed en dat is voor ons doen juist harstikke laat hahahaha ze was al om 6 uur wakker...
tnx @futuremama, de mouwen zijn idd iets te lang. de rest lijkt zo om dat hij een beetje gek gebukt staat haha
hhahha ok nou wij zijn altijd van het langzame op de zondag.. Manlief is pas net beneden.. Net cupcakes gebakken met de meiden zo versieren en dan onder de douche.. Daarna mogen ze naar opa en oma daar hebben ze gisteravond hun schoen gezet!
Mama32, echt cool staat ze erbij! En hele leuke outfit. Vind maillots met streepjes toch wel erg leuk! Hier heb ik uitgeslapen voor het eerst in tijden. En manlief heeft twee poepincidenten opgelost. Ro had zichzelf ondergepoept en Jo de wc... Allebei gebadderd en ro weer naar bed. Hoefde alleen de wasmachine nog maar aan te zetten Madeliefke, setje is binnen hoor en ze had het gisteren aan maar toen heeft ze in de auto zich helemaal nat gemaakt met drinken dus bij oma de pyjama aan, had niks anders bij me
@LYnn, oh dan zou ik hem dus voor volgend jaar kunnen doen. Je kan ook op de site bestellen toch? @mama32, erg leuk en wat een geweldig behang!
Hier laat manlief mij ook vaak uitslapen.. Maar vanochtend mocht hij hahaha.. Foto`s gemaakt bij mijn ouders vandaag: Mila in jurkje Benneton en Giletje Jill en Sill.. Evi in jurkje Bengh (hij is nog ietsje te groot maar volgens miekje na 1 keer wassen is hij goed! En ik vind hem echt geweldig!!) Bekijk bijlage 202057 Bekijk bijlage 202058
@leuke dametjes en heertje voorbij zien komen.Diegene met album..ik probeer daar ff te reageren. Hier nog een foto van gister in Album. Jurkje MIMPI en maillot ter stal. Vandaagpyama dag...boefje is in een ik wil alles viesmaken bui....pfff