ik kom ook even showen hoor dochter heeft vandaag aan een set van bakkaboe legging jurk en bolero Bekijk bijlage 202078
Welke maat heb je van de bengh jurk? ik heb 98/104 Ik vind de bennetonset leuk! Wat voor een kleur legging/maillot zit eronder. Is een paarse zoals de gilet niet leuker??
@Amfy: heel gaaf setje! @Future: vind het Bengh jurkje echt heel gaaf staan! De benetton jurk is dat antraciet? Dan zou ik het met lichtroze of met lichtgrijs combineren. Zoals je hem nu gecombineerd hebt vind ik het niet zo leuk @wonderteam: ja je kunt op de site bestellen en betalen met paypal of creditcard
@ Lynn nee het jurkje is donkerpaars... Ik ben er ook niet kapot van.. De kleuren liggen wel in dezelfde lijn zeg maar...
Ja maar het is eigenlijk ook niet echt donkerpaars het is meer aubergine.. Gewoon een rot kleur hahahaha ik denk dat ik deze ga kopen:
@Future: wil je die maillots in maat 86 toevallig? Ik heb ze liggen, nieuw, en doe er niks mee, je mag ze van me hebben voor 6 euro incl verzendkosten...
Ja die wilde ik idd hebben! Dan wil ik ze wel graag overnemen k ben nu nog bij mijn ouders wil je effe een pb sturen met je gegevens enzo maak ik het dadelijk direct over! THNX!
@future heel leuk dat jurkje van bengh staat haar goed. Ik heb hem ook gekocht in de sale, maar dan dezelfde die miekje heeft (met roze strikjes ipv blauw). Dat is een maatje 98/104, dus die bewaar ik voor haar 2e verjaardag. Heb het jurkje ook in het rood gekocht in maat 86/92, dus die is voor nu. Welke maat heb jij voor Evie? Hij is idd nog wat groot.
Thanks idereen!!! Mila en evi, zien er ook weer top uit! Lynn, jurkje is niet mn smaak maar staat danique wel erg leuk! Wonderteam, fay en mason ook weer leuk! Behang ben ik zelf ook nog steeds verliefd op!!
@future;Hee die jurk had Dyoon van de week ook aan van benneton!Ik had hem toen met grijs gecombineerd en ook foto hier geplaatst..Beetje moeilijk kleurtje he...Bengh jurk is geweldig!Enne als je je meisjes indd bij je had had ik je vast wel herkend hihi..Enne viel ik zo tegen in het echt @mama32;Wat een super gaaf behang!!Enne leuk setje van je meisje!! @amfy;Wat een schatje!
@lynn, heb jij toevallig enig idee hoelang verzenden duurt bij Zara? of weet iemand anders dit misschien?