Speciaal voor futureHet is ook dat moeilijke paarse kleurtje... En verder hier vandaag ontzettend veel verschillende outfits aangehad, mv is aan de kiezenderrie
Erg leuk maar bij jou lijkt het net zwart! Kga het van de week ook proberen met een paarse maillot van de h en m ben benieuwd hoe die dan staat!
Ja komt denk ik omdat die foto in het donker is gemaakt hahahaha..Het is echt hetzelfde kleurtje...Ik vind het ook moeilijk een passende mailliot erbij te kiezen..grijs staat wel leuk vind ik
Wat grappig dat mensen van hier elkaar tegenkomen Vandaag op sintfeest geweest, dacht bij mezelf "hoeveel mensen van ZP lopen hier?" mama32, wat een eigenwijsje, leuk hoor! futuremama, jurk van bengh=erg leuk! Amfy, schattig! verder ook leuke dingen gezien, alleen bontje vind ik wat minder.En het ruitjestuniekje iets minder. (sorry ) Hier nog de outfits van gister in het album. Oudste in een al eerder geshowde set, maar nu compleet met bloem. Tuniek van WE, met witte legging en romper en dus een witte bloem. Jongste Feetje shirt en vest, name-it skinny. Wat valt Feetje klein trouwens! Ze draagt maat 80! Vooral het paarse vest met bloemetjesbinnenkant, echt goed dat ik die even heb gepast.
Blazertje,shirt en rokje; Hema legging;primark beenwarmertjes;prenatal Klaar voor het sinterklaasfeest op oma's werk
@glimlachje;ook dat komt ws door de foto, het blazertje is fel roze en shirtje fel blauw..Echt de felle welbekende roze hema kleur
Babydream, echt een coole feestelijke outfit! Helemaal stoer! Hier vandaag: Tuniek > H&M Tregging > Name It Kniekousen > Ter Stal De babypop draagt zelfgemaakte kleertjes van oma
@Babydream, wat leuk, heb het ook nog bij de Hema in mijn handen gehad, maar toch weer terug gelegd, want ze heeft al genoeg. Kleuren staan ook goed bij elkaar. @Madeliefke, leuk setje, vooral het tuniek! ZL draagt vandaag een spijkerbroekje van Cars met een blauw wit gestreept Hema truitje, geen foto van. DL truitje van de Hema, rokje met lint van de Hema, bontje van C&A, maillot Persival ofzo en schoenen Stabifoot. Volgende foto was meer een spagaat .
@ babydream. Super leuk!! @ Jo79,rokje leuk!! @ madelief! staat mooi, Zou ik S ook zo aan kunnen doen!!
@babydream: sorry dat zijn echt niet mijn kleuren @madeliefke: stoer hoor! @Jo79: leuke set zo met dat rokje!
@tnx voor de berichtjes ladies!! @madeliefke: dit setje had ze idd op haar verjaardag op kdv ook aan! @future: dit zijn idd bruine laarsjes van shoesme, dezelfde heb ik ook in blauw
@ Madeliefke stoere outfit.. Het lijkt wel of Puck onwijs aan het veranderen is in gezichtje!! Echt een wijze mooie dame! @ Jo leuke outfit! @ Babydream erg leuk en erg kleurrijk!
@babydream, geweldig!!!! die blauwe rok is ook super! @madeliefke, lekker stoer zeg! @jo79, leuk, vooral dat rokje!
Bedankt voor jullie reacties!Ik vond het zelf een super combi mama was vandaag matching @madeliefke;Wat staat dat leuk!en wat fijn zo'n handige oma! @jo;heerlijk zo'n lenig meisje hihi!Die kleertjes staan onwijs leuk!