Babydream, heftige kleurtjes! Wel leuk voor een feest. Ik zou het niet aandurven Madeliefke, heel leuk! Hier had ze vandaag weer jouw setje aan naar kdv, heb alleen een slechte foto, zal ik morgen wel even plaatsen. Het is ook nog wel groot eigenlijk, de short is bijna een 3/4 model. Maar als ze erin groeit is het echt leuk! Jo79, dit is echt helemaal niet mijn smaak... Maar ze staat er leuk bij Lynn, keurig dametje zo. Ook niet echt mijn ding, ik had vroeger een ruitjesrokje (zo'n Schotse) en dat was echt mijn nette outfit. Mijn ouders waren niet zo van de nieuwe kleren voor ons. En nu heb ik iets tegen rokjes met ruitjes Raar is dat die tics...
haha herkenbaar, zou ik daarom niet tegen bloemenprintjes en felle kleurtjes kunnen??? hmmmmm dat zou best eens kunnen overpeins ik zo even....
goedemorgen Hier vandaag een foto van de kids in het album! We zijn er al vroeg bij ,maar Fay moet zo naar het ziekenhuis.
nou ook de bontjes look dan maar!! agh door dit toppic denk je wel weer even na heeeeeeey dat heb ik ook nog!! de voorkant en ik zeg draai je eens om laat je achterkant eens zien gaat ze met dr billen naar achteren wiebelen zo mama mijn billen
Hee, bedankt voor de super leuke reacties allemaal! Moet nu even op ziekenbezoek, kom later weer naar de setjes kijken. (heb al gauw wel die stoere set met rood gezien mirell, staat echt heel gaaf bij je dochter!!!) Lynn, het antraciet rokje is van Bakkaboe. Moet trouwens wel zeggen dat ik de kwaliteit van Bakkaboe teleurstellend vind! Het rokje is al op 2 punten kapot gegaan en een ander shirtje ook al. De broekjes slijten er snel van. Maar t is leuk spul.
@Mirell mooi hoor! Leuke set zo! Haha die billen! Over die speen: ik heb een doorzichtige, maar die ik zoekgeraakt, en dit was de enige speen die we nog in huis hebben, moet nog nieuwe kopen. Maar vanaf weekend gaan we weer overdag zonder speen doen, ze heeft er nu alweer 2 weken overdag mee gelopen en de hangerige fase is weer voorbij dus nu gaan we weer zonder speen proberen! @Deelight: ik heb met bakkaboe ook weleens dat het wat mindere kwaliteit is, niet altijd, sommige dingen blijven wel weer heel mooi.
Lynn het enigste wat ik over een speen kan zeggen als ik wist dat ze zo snel de speen vergeten was ze m al veel eerder kwijt was geweest. ik was er zelf beetje bang voor Amy-lynn wou m de laatste maanden steeds vaker maar ik heb vanaf 1 jaar alleen in bedje gehad maar de laatste tijd pffffffffff werd er zelf bijna hopeloos van vooral met het vooruitzicht dat ie weg moest zowel tandarts en kdv hamerde daar ook wel op en we zijn nu wel van 2 kanen tot de conclusie gekomen dat ze sinds 10 nov geen speen meer snachts heeft maar wel duidelijker de letters uitspreekt(kan toeval zijn natuurlijk) zelf vond ik 3 een mooie leeftijd maar merk wel dat haar tanden van 2 naar 3 behoorlijk naar voren zijn komen te staan klein konijntje hihihih
ja ik ben echt wel een rood fan vind het haar erg ophalen eindelijkhad de hema weer de rode basistruitjes nog maar 2 in 98/104 dus allebei meteen maar mee genomen
@ Mirell erg leuk weer!! Mila had vandaag haar groene billy en lilly jurkje aan met daaronder haar nieuwe Benneton blousje en Maillot van de hema met roze beenwarmers.. Maar op school heeft ze een ongelukje gehad dus heeft ze er nu een rode maillot onder geen gezicht nu lekker op de bank en als we vanmiddag nog weggaan wat anders.. Evi ligt nu op bed dus misschien vanmiddag een foto als ze wakker is mijn camera is namelijk weer gemaakt ben helemaal blij!!
Nou idd ook al een paar weken op zoekmaar iedere keer uitverkocht! Als ik er van de week ben zal ik er ook een paar halen..
foto in album! T met een lekkere glimlach in hema en H&M romper name it. staat schattig. Suus. spijkerbroek Vingino, vestje Flo en blouse van Bengh. zelf vind ik het erg mooi staan!! Ik kijk reageer later op de anderen. sorry, beetje ego. maar mijn moeder is nu hier.