@lynn;Welke set heb je?Ik heb dus van de week 5 complete sets geshopt daarom nu zo pissed of over dat geld verschil...zucht..Kan ik weer meer voor shoppen hahahaha
@babydream: zie mijn vorige berichtje heb het even gewijzigd, balen zeg! Maar ze zullen toch wel je tegemoetkomen? Anders gewoon opnieuw bestellen en deze bestelling terug sturen toch? Ik heb de set met de denim ballonrok, het olijfgroene shirt en de maillot olijfgroen/grijs gestreept. Deze set vond ik al een hele alnge tijd erg mooi, maar ik had toen geen creditcard en sinds een paar weken dus wel Dus nu kan ik daar ook bestellen! Vond het wel leuk nu met die korting ja! Welke setje sheb jij allemaal? Ik vind heel veel echt heel leuk, alleen het meeste zal mijn Danique niet echt staan. Alleen de set die ik nu geshopt heb zal haar leuk staan denk ik.
nou inderdaad ja kijk en dat is het nadeel van die snelle sale er zit veel voordeel aan maar ze willen het liefst weer vaste tijden instellen net als vroeger dan had je echt 2 keer per jaar saleen alle winkels mochten dat op dezelfde datum in laten gaan dan weet je als klant ook waar je aan toe bent
whahaha die lynn!! toch aan de creditcard.... gaat wat worden met jou in januari agh spaar je toch iets minder elke maand ik spaar elke maand mijn vaste bedrag automatisch op mijn spaar en ook op amy-lynn haar spaarrek en studie plan gaat de 1e van de maand meteen van de rekening af dan weet ik meteen dat ik dat bedrag niet meer kan uitgeven. en dat is ook wel nodig met al onze wensen hihihiih andre doet ook aan spaarloonregeling mee maar dat stopt per 1 jan natuurlijk maar daar ga ik dan maar zelf een andere rekening op openen. is toch ook altijd een leuk spaarpotje (het is al uitgegeveneind januari naar tenerife)
Nou die creditcard heb ik op 500 euro laten zetten, dus heel veel kan ik er niet mee, en ik betaal gelijk af, dus niet met rente laten staan. Maar ga echt sparen hoor...daarom ga ik nu nog ff los, in januari mag het niet meer
En deze met een gestreepte legging; http://static.pompdelux.dk/images/images_extra/thumbnails/0x715,Jasmin-Little-SS-DRESS_02.jpg?tB Deze set; http://static.pompdelux.dk/images/images_extra/thumbnails/0x715,Edna-Little-SS-TUNIC_02.jpg?tB en deze; http://static.pompdelux.dk/images/images_extra/thumbnails/0x715,Yvette-Little-SS-TUNIC_03.jpg?tB en vandaag dus deze; http://static.pompdelux.dk/images/images_extra/thumbnails/0x715,Cathrin-Little-CARDIGAN_02.jpg?tB en de bijpassende sokken.
@ mirell, helemaal leuk! vooral die gilet vind ik super orgineel. @ future, leuk! deze maillot is helemaal goed. nu kan de gilet er ook weer over. Maakt het helemaal leuk. @ lynn, die retour short is erg leuk!! @ babydream, vind je set van pomdelux leuk! vind de andere dingen van pomdelux niet zo leuk!! Niet zo mijn stijl denk ik. bedankt allemaal voor de leuke reacties..
Bedankt voor de reacties @babydream, heel leuk het setje van vandaag. De setjes die je besteld hebt zijn ook super zeg! Ik mij niet voorstellen dat ze je niet tegemoet komen. Anders zou het wel bar slecht zijn.
zo heb alles weer even bekeken en het zag er weer super uit meiden! heb niet alles onthouden maar vond amy lynn erg leuk, oja fay was ook heel mooi, puck was mooi en lekker stoer, danique ook weer prachtig, euh dyoni was super leuk! vooral haar feestoutfit ...en ooohh ik vergeet vast een heleboel maar ik heb weer genoten van de foto's wij gaan nu de drukke periode in...pfffff... woensdag trakteren peutergym donderdag trakteren en laatste keer psz vrijdag sint feest van een stichting hier ook weer trakteren rubin's laatste keer zaterdag sint feest werk van mijn (bijna)man zondag Rubin jarig maandag pakjesavond.... pffffff...word al moe als ik er aan denk hahaha...maar wordt vast wel gezellig
duurde het bij jullie ook zolang op de site van pom de lux? ik heb een leuke blouse voor Mason gezien ,maar hij is zooooooo traag
@frederike, dat is zeker een druk weekje zeg. Succes ermee!! @lynn, ja ik heb alles aangeklikt ,maar er komt maar niet te staan stop in winkelmandje
@miekje;Dat kan ieder zijn ding toch, ik heb een hele brede smaak hahaha @frederike;dat klinkt druk maar wel heel gezellig!Veel plezier! @wonderteam;komt denk ik door de drukte van de week (volle mep) ging het een stuk sneller haha