Leuke kleertjes weer! Ga binnenkort ook 's kijken voor dat rokje. Vermoed dat het hier een 74 zal moeten zijn, dan zal ie hier ook korter zijn maar ik ben ook niet zo van de langere rokken. @Debby, ik vind het zo ook erg leuk hoor! @Mirell, was dat vestje nu van de Hema? Die vind ik erg mooi!
Tnx allemaal voor de reactie!! Dat rokje wat Danique nu draagt is trouwens net zo lang als dat zwart/roze rokje van Bakkaboe, en vind het ook wel kunnen, ookal is ie nog wat lang...
Dat had ik vorige winter gekocht...is van vorige collectie @Ikkie: ja ik heb wel regelmatig bij zara gekocht, sommige dingen zijn erg mooi (zoals de bermuda broekjes en blousjes) maar tshirts en longsleeve's vind ik slechte kwaliteit. Jasjes blijven ook mooi. maillots ook wel. Jurkjes geen ervaring.
Lynn maar danique droeg dat wij het nog koud vonden al haar zomersetjes toen heb ik je nog op je kop gegeven omdat ze steeds verkouden was jij kan gewoon nog niet wachtten tot het winter is en ik ga het niet doen..... dan ben ik de kleertjes zo zat na onze vakantie griekenland gaan de andere kleren de kast pas in
ja hij is afgekeken van Lynn hoor!! maar ik vind m ook echt super en met de 2 combinaties goed te dragen herfst en winter thanks Lynn en Debby die heeft m wel besteld voor mij
het donker grijs is van de V&D 15,95 het rose is van Hema ikzelf vind het v&D vestje van mooie kwaliteit
@Ikkie: ja ik heb wel regelmatig bij zara gekocht, sommige dingen zijn erg mooi (zoals de bermuda broekjes en blousjes) maar tshirts en longsleeve's vind ik slechte kwaliteit. Jasjes blijven ook mooi. maillots ook wel. Jurkjes geen ervaring.[/QUOTE] dank je.. wil een paar broekjes bestellen en misschien een jasje maar weet ik nog niet zeker. Vond die van vorig seizoen veel leuker. Ben op zoek naar een heel netje jasje voor mijn zoontje. Een soort mantel/blazer model van wol.
Woezeltje ik heb je een pb terug gestuurd. Dacht dat je wat kleine maatjes had mijn zoontje heeft nu maat 68.
@ Lynn, super chique weer! @ Debby, staat dr heel leuk zo met dat off-white, ook nog een optie dus! @ Mirell, vestje staat er idd heel leuk bij, zo maar eens kijken of ze het ook online hebben. Die legging is ook vd V&D?
nou dat ze steeds verkouden was komt heus niet door de kleding hoor, want ook in de zomer heeft ze hier bijna altijd een legging eronder en een vstje erover, als ik andere meisjes buiten in enkel een jurkje zie lopen...dus dat kan het niet zijn... ja klopt wel dat ik snel een seizoen zat ben met kleding...en snel weer nieuw aan wil trekken...
Vandaag met Mila naar een parkje geweest met een kinderboerderij, was zo leuk!!! Mila draagt vandaag: truitje - bakkaboe broekje - dirkje slofjes - oxxy Jasje - wibra Foto's in album!