Hahaha ja wat ligt ze er lekker bij he.. leuke meiden sylvia111.. Ik ben helemaal verliefd op luna dr setje!
Heerlijk dit topic, doe zoveel inspiratie op! Liv vandaag T-shirt Jottum Capri Vingino Legging Noppies
We zwaaien even naar jullie Alles hema trouwens, sokken bambino (die blijven tenminste zitten), legging dirkje. Ik ga nog vooral voor hetgene wat lekker zit.
Dank julliie wel voor de complimentjes. SweetLakeCity, Evi heeft ongeveer maat 92-98. Ligt eraan welk merk. Maar ze is niet heel groot, gewoon gemiddeld. Heb alleen nu problemen met broeken voor haar nu ze geen luier meer om heeft, gelukkig hebben de meeste broeken knoopsgatelastiek. Allemaal weer leuke kleertjes vandaag!
minke vandaag een jurk van made sarina ben voor het eerst bezig geweest en het lukt aardig! Bekijk bijlage 173234
Mirell, staat erg leuk zo met dat Hema vestje! Lynn, staat schattig zo! Sylvia, je meiden zien er weer top uit! Super setje Miekje!! Leuk hoor Woezeltje!
helemaal leuk!! vallen die jurkjes nu zo klein?? even voor het geval dat het bomba rokje is ook erg smal zag ik al