Hoi allemaal, Hier een meelezer! Vind het altijd erg leuk om te zien wat jullie kindjes dragen. Het lijkt mij leuk om ook af en toe wat te plaatsen. Heb een zoontje van 5,5 week. Hierbij Daan vandaag: Shirtje: Baby Mexx Spijkerbroek: Hema Sokken: Lief!
@ Ingrid, nog gefelicteerd met de geboorte van je zoontje, stoere vent zo al hoor, leuk! @ Lynn, die is ook leuk. Ik heb er ook een spaghetti shirtje en bolero bij maar die heeft ze haast nooit aan gehad.
@Ingrid: leuke setjes! stoer ventje hoor! @Diddle: ik vind die spagettibandjes hemdjes en jurkjes vaak zo laag uitgesneden en daarom niet mooi als er een romper ofzo onder zit. Ik heb voor volgende zomer 2 van die spagettibandjeshemdjes maar heb een bijpassend gewoon hemdje erbij gekocht om eronder te doen, dat het meer een setje is en je die romper niet ziet... @hier vandaag nieuw setje aan: Bakkaboe longsleeve Persival gilet Quapi rokje Zara maillot Shoesme laarsjes meer foto's in mijn album, ik plaats nu alleen even deze gekke foto! Bekijk bijlage 174240
Heel leuk Lynn! Je hebt bij de Hema spaghettirompers die heel laag vallen, die zie je dus echt niet onder die shirtjes, ik zou dat anders ook geen gezicht vinden
ja Lynn ik had de set al op marktplaats staan heb het jasje er nog voor 1 dagje uitgeplukt maar hij is echt te kort geworden mouwtjes zitten net aan en als ze haar armen omhoog doet een blote buik nou dan word het al met al beetje armoedig nu gaat woezel er mee vandoor
Dankje Mirell!! Ja die staartjes, ze heeft ze nu vandaag al 6 keer uitgetrokken maar doe ze maar steeds opnieuw in...vind het haar super leuk en heel wijs staan, ze lijkt zo een stuk ouder @iedereen: dank voor alle lieve berichtjes in mijn album!!
@Ingrid, leuke setjes, lekker kereltje hoor! @Lynn, mooi setje past goed bij elkaar, helemaal mijn smaak! Ja, en die staartjes, hier trok ze ze eerst ook elke 5 minuten uit, maar op een gegeven moment vroeg ze ook zelf om staartjes en toen liet ze ze wel zitten.
sylvia ik wil ook dat gilletje van persival uit de winkel in de Lier Als je straks weer gaat kijken. hihi. Maatje 98 dan graag Of hang hem apart dan ga ik hem halen. LOL
lynn leuk! mirell en woezeltje goed gedaan ik vind het ook altijd leuk als iets nog een keer door kan aan iemand anders. Vind het altijd zonde om weg te gooien. Vandaag een keer een spam van sam want emma heeft gewoon haar vingino met een shirtje erop aan. Sam draagt een vingino broekje en een z8 shirt.
Vind het super om kleding zoals van mirell,lynn over te nemen.. Soms heb jij (debby) ook leuke kleding te koop maar ben meestal te laat