@woezeltje: leuk! Ja die bolero is erg mooi *snik* dat ie hier niet meer past @Debby: leuke outfits voor beide kids weer!!
ja heb ik weer in sprookjesbos...... zijn we in de speeltuin lekker te spelen gaat amy-lynn de glijbaan op samen met een ander meisje dat meisje op haar buik van de glijbaan en dat wou amy-lynn dus ook! ga maar op je buik zeg ik dus zegt de papa van dat meisje tja lekker handig een witte blouse en dan op je buik van de glijbaan af nou mijn bek stond open!!! ik meteen nou al is ze roetzwart dat is mijn probleem en de wasmachine draait wel pffff oudwijf
haha ik herken het! vanmiddag ook stonden de kinderen te kijken bij een vijver zegt een dame van ong 44 tegen ow pas op hoor dadelijk vallen ze der in... vijver is niet heel diep en komt tot minke haar knieƫn.Maar hallo ik sta der toch bij.. soms grrr
vandaag: Benetton longsleeve quapi rokje h&m maillot shoesme laarsjes Bekijk bijlage 174845 Bekijk bijlage 174846
phoe he en ze ziet er echt oud uit. Je kan zien dat ze echt 2 gaat worden. Maar...hier loopt ze in korte mouwen. Het zonnetje staat aan de hemel en het is onbewolkt
Lynn, schattig! Wel warm voor hier. Hier toch zeker 22 graden binnen. Mama32, wat een heerlijk snoetje! Hier vandaag: Blouse > Noppies Capri > Vingino Sandaaltjes > Kipling