aaah, lief mama32! leuke combi zo. lekker vlot madeliefke! en mooi Lynn! hier vandaag naar kdv met haar traktatie en heb haar hetzelfde aangetrokken als gisteren ) haha, mag niet he?! heb de halve nacht maar geslapen omdat manlief ziek was/is. zelf ook een beetje wiebel maar toch maar aan het werk ,
Tnx meiden Als het echt warm word hier vandaag gaat die maillot uit hoor. Maar gisteren was het hier nog heel koud, nu idd zon, je weet soms ook echt niet meer wat aan te trekken... Ja groot wordt ze dan ineens he..d'r benen zijn ook ineens heel lang geworden en ik heb de babyzit al van de stoel afgehaald... @mama32: schattig setje zo samen! @madeliefke: ook lief zeg!
voor sam was ik even aan het kijken of ik een shirtje met daarover een overhemdje leuk vond staan. Dus ik heb even wat bij elkaar geraapt om te kijken. Ik weet het nog niet...
emma heeft een bakkaboe shirtje, s&d le chic legging (maat 80 en dat past gewoon nog steeds) en een rokje van de v&d. Niks bijzonders, leuk voor straks naar de psz.
debby> kan best hoor samen. alleen vind zulke t shirten altijd erg leuk qua tekst. Nu zie je hem niet meer. Je meisje is ook mooi gematched. mama32> leuk gedaan hoor! madeliefke> heerlijk casual. Heb jij nou ook dat ze blousen , dan met drukkers, zomaar uittrekt? shirt: wibra rokje: V&D friendz legging: H&M Teva slippers
Swlc, wat een heerlijk meiske is het toch, zo'n mooi fijn gezichtje. Leuke outfit hoor! Blousjes houdt Puck gelukkig nog aan. Rokjes zijn vooral favoriet om uit te trekken.
thanx. Ze kijkt alleen wat vreemd want ze wilde me zeggen dat de deur was dicht gevallen en we nu niet meer naar binnen konden. Hahhaa. Rokjes uitrekken? Nou ze stond hier haar rokje hoog te houden om haar legging te laten zien aan de buurvrouw :-s
@ Lynn, leuk!! @ mama32, ook heel leuk! @ Geke, beterschap!! @ Debby, ik vind het heel leuk staan bij Sam zo. Sowieso een leuk blousje en shirt! Emma ziet er ook hartstikke leuk uit zo, misschien vrij eenvoudig maar ik vind het echt heel leuk staan.
@sweetlake: schattig!! Hier inmiddels alleen nog het rokje aan en daarbij een blauwe legging en tshirt met blauw en witte stippen van v&d De zon schijnt en we moeten zo nog de auto zonder airco in
diddle: dankje! het zet bij mij niet door gelukkig )) schattig is lot! en lisa hele dame! swlc: is ook een leuke legging!!! LOL
diddle> Ik moest even 2 x kijken maar het zijn 2 verschillende meiden he. Wow wat gaan die zo op elkaar lijken zeg! Lise zit erbij als modelletje. Leuke meisjes zijn het toch lynn> hahahahaaaaaa is goed weer he! WOW!
@ Lynn en Geke, thx @ SLC, ja vind je? Ik hoor de laatste tijd juist steeds meer dat het echt 2 verschillende meiden zijn
Diddl, leuk hoor! Knap dat je zo crea bent de haartjes van de meiden. Weet iemand hier waar je lint kunt kopen voor in de haartjes? Wil dat gebruiken met Pucks verjaardag.