thnx... ik vind deze jurk ook echt heel erg super... ik heb er echt lang naar gezocht (denk 4 maanden ofzo) en eindelijk gevonden. Ik krijg er ook veel complimentjes over. En hij is nog ruim van achter dus hopelijk kan ze hem volgend jaar ook nog aan. Is het bij jullie mooi weer? Hier nog een beetje bewolkt...
was hangt buiten en is heerlijk zonnetje met wat wolken. Jammer dat het waait. Alleen de kleine meid heeft een power nappie gedaan en wil niet slapen. Grrrr en ik wil straks wel even fietsen met haar. Zul je zien dat ze tot weet ik veel hoe laat ligt te pitten.
hier zon en wolken en ook wel beetje winderig maar lekker buiten geweest nu net hebben we gegeten en ze slaapt nu vanmiddag naar ooghduyne springkussen en grote speeltuin is van een vakantiepark maar wij kunnen er ook in en ik wacht naast de brievenbus op mijn rokjes grrrrr
ik vind de poezenjurk super Mirell! en Debby ook leuk die rode! in mijn album foto's van de verjaardagsoutfit van mijn meisje .. en ze heeft heerlijk de aardbeien van de taart gesnoept, de rest hoefde ze niet
Slc en Mirell ik heb even gekeken voor het gilet maar ze hebben niet de juiste maten, alleen nog 128. Nou kan ik ze wel voor jullie bestellen. De maten zijn alleen 92/98 of 104/110 en ik vind ze niet echt groot vallen. Laat het maar weten dan kan ik ze evt morgen voor jullie bestellen.
@debby: prachtig, nog steed! @Mirell: ook lekker vrolijke outfit! Hier vandaag jil&sil: Bekijk bijlage 175332
SUPERLIEF 104/110 zodra je het besteld hebt wil ik weten wat ik je moet storten dan heb je het geld voordat je moet betalen en natuurlijk de verzendkosten vind het echt superlief van je
woezel zie dat het erbij staat als ik morgen tijd heb stuur ik het op anders donderdag morgen werk ik en moet postkantoor toe dus denk donderdag