ff nog een foto van 2 nichtjes en tevens buurmeisjes(we wonen tegen over elkaar) de dochter van mijn broer met amy-lynn grappig he! echt heel verschillend een echte kaaskop en een braziliaantje(halve dan)
Mama32, wat een leuk setje! Mirell, wat superleuk om te zien dat ze zoveel lol hebben met zijn tweetjes!! Als Puck slaapt ga ik wel kijken, maar ik ga niet rommelen. Anders ben ik veel te bang om haar wakker te maken. Slapende kinderen zijn nl heeeeeerrrrrrrllliiiiijjjjjkkkk
Wat leuk Mirell! Hier ook zo met het dochterje van mn zus, die is half marokaans en scheelt maar 2 maande met Lisa.
leuk is dat dan he! dan zijn het gewoon vriendinnetjes en nu beginnen ze over bij elkaar slapen dus nou komt mijn nichtje hier woensdag slapen gezellig allemaal is wel erg leuk om te zien zo samen
Wat een droppie!! En wat een schattig setje zo, dat strikje op de bolero staat echt super bij t jurkje!
Wat leuk dat jullie zo dicht bij elkaar wonen! Lief stel zo samen! En je meisje weer dat geweldige rokje aan(vind hem echt helemaal gaaf!).
Hier vandaag een polo van bondi, broekje van ducky beau en sokjes van bambino. Broekje is lang genoeg hoor, hij ligt alleen zo te gymnastieken dat hij opkruipt
Nog eentje, zie je de details van 't broekje beter. Ik vind dat altijd zo leuk bij Ducky Beau, die hebben altijd wel een "twist" aan hun kleertjes. Nooit een gewoon wit broekje of een gewoon shirtje.. Voor jongens heb je zo weinig leuk (en zacht) babyspul, meeste is zo gewoontjes of te babyachtig (klinkt raar t is natuurlijk een baby maar denk dat jullie t wel snappen) of te stug. Jullie nog andere leuke merken met babyspul voor jongens?
oja dat is super lekker babyspul. Wist je dat ze vaak mega sale hebben?! 5 euro voor dingen. Zacht babyspul is ook noppies vind ik. mirell> nichtjes?? hihi gaaf zeg. maar beide andere kledingsmaak.
sja babyspul... ik had bijna alleen maar noppies en mexx tot 3 maanden ongeveer voor Sam. Vanaf 3 maanden draagt Sam heel erg veel just small. Deze zomercollectie vond ik super daarvan en niet te duur. Vandaag ook weer 3/4 just small broekje met een mexx shirtje. Die spijkerbroekjes van just small vind ik op vingino na de leukste spijkerbroekjes. En toen Sam 4 maanden was heb ik 5 vinginos erbij gekocht, omdat ik die geweldig vindt. O en ik heb 2 jasjes van z8. Maar goed, hier ook niet heel erg veel variatie in merken dus voor mijn jongen...
gisteren zeg ik tegen mijn broer ieuwww gaby heeft lel(ijke)y kelly schoenen nou zegt ie lelijk???? zijn toch schattig juist nou dan hou ik maar wijs mijn mond ennnn ook ik zal wel een keer leleijke kelly schoenen voor amy-lynn kopen omdat ze er verliefd op is maar mooi!!!!!!brrrrrrrrr
klein duimpje laarsjes zijn nu uit hoor sandaaltjes aan met die blote beentjes lijken die voeten wel steeds groter
kast opgeruimd de winter hangt nog in de kledingkamer kast maar het najaarsspul zit erin alle zomerjurken voor de vakantie uitgezocht en in mijn kamer een kast met kdv kleding voor de nazomer
leuke mandjes trouwens. Wat doe je daar in? Laat je de schoenen altijd in de kleding kast? Hier staan ze bij de schoenenkast beneden.