Keurig Mirell, leuk gedaan met die mandjes. Ik ben vandaag even wat dingen aan het uitzoeken die te klein zijn en in de kledingcontainer kunnen, merkkleertjes zet ik wel op MP.
bovenste mand zitten hemdje en onderbroekjes in de mand daaronder zitten 23 rokjes hahaha past veel in he! in de mand daaronder zitten alle vestjes zonder mouwtjes en de broekjes in de onderste mand de basisshirtjes in de mandjes op bovenste plank links alle leggings rechts alle sokjes de laarsjes staan nu nog in de kast omdat ze niet gedragen worden maar ze gaan straks op de overloop in de schoenenkast
die manden had ik al vanaf het begin dan blijft het overzichtelijk en er past meer in dan je denkt en het staat netjes ook ik moet even uitzoekken voor marktplaats ze heeft veel shirtjes van mim-pi van vorig jaar waarover ik twijfel of ze het past ja of nee maar ze is geen paspopje ze heeft er een hekel aan vanmorgen de set van shoeby gepast bij haar en staat me leuk!! heb m in maat 104 gekocht kleiner was uitverkocht maar ondanks maat 104 zit het goed vrouw in winkel zei al dat het wat klein uitviel ben blij niet besteld te hebben op internet dan had ik 92/98 gedaan dat was dan krap aan
Ja hoor, die zal ik dan geven. @Mirell, ik pas vaak 1 shirtje en broekje die wat te klein zijn en de rest leg ik gewoon daarop, dan zie ik gelijk of het nog past of niet. Neem ook vaak als ik ga winkelen zonder de kinderen kleertjes mee die ze goed passen, weet ik gelijk de maat, want er klopt zovaak helemaal niets van die maatgeving.
Wat een leuke dingen weer, Mirell wat ziet ze er leuk uit! Enne ik zal ook eens een foto van haar kast plaatsen Het hanggedeelte, inmiddels zit er boven die lade nog een lade..daarin ligt het ondergoed sokken mailliots enzo
hahah geweldig om in de kasten van de 'Shop-a-holic te kijken. ik zal straks ff een foto maken... jongen dame ligt nu te slapen.
Wat leuk om in jullie kasten mee te spieken Zier netjes uit!! Hier is op het momoent een bom ontploft in beide kasten dus dat de ik jullie niet aan. Ik wil nog even wachten met het herfst/winterspul, ze dragen nu nog veel tshirts of zomerjurkjes met vestjes erover.
ooo serieus een kasten foto wil je niet hier. Valt me op dat julie zoveel hang plekken hebben. Ik heb 1 hang plek. en nog 3 lades waarin het verspreid ligt.
@swl; hier hebben we vorige week net een nieuwe kast gekocht, zo'n hoge pax kast van ikea tot aan het plafond dus vandaar zoveel plek nog om op te hangen hihi
Hier vanochtend: Lisa blousje Vingino Rokje noppies (maat 86 ) Legging prenatal Lot Shirt z8 Rokje noppies Legging Lief! Bekijk bijlage 176904
@diddlemouses; wat lief en ze matchen weer mooi bij elkaar! die legging van Lisa van gister is ook leuk, waar is die vandaan?
zie je! Ik ben niet de enige die zegt dat ze op elkaar lijken. Ik vind het echt steeds meer. Zijn je dames weer mooi! noppies 86..jaaa vreemd he. Hier zit ze in name it 80 van rokjes :-s