ahhhh skatties.... of zijn ze bij jou ook wel eens dwars pffff Amy-lynn was ook dwars en als ik dr dan oppak hele tijd gillen dat ik dr zeer doe en huilen mama doet mij pijnnnnnn
@ Babydream is vd prenatal. @ Madeliefke, hihi maat 62 nog, wel voordelig zo he Lot draagt van dr babypaws ook nogsteeds de 9-12 maanden maat. Als ik laarsjes voro Lisa ga kopen ga ik haar voetjes ook eens opmeten voor de gein, ben wel benieuwd!
Hihi, jahoor ook hier zijn ze weleens dwars. vooral Lisa is best een pittig ding, alles moet echt op haar manier gebeuren en als je daar vanaf wijkt Oh en Thx natuurlijk allemaal
@diddle: je meiden zien er weer mooi uit!!! @kleding: ik neem ook rokje/longsleeve mee als ik IRL ga shoppen om de maat te bepalen, zo kwam ik dus ook aan het rokje van benetton maat 74 omdat die net zo groot als haar eigen 86/92 was... en had ik vervolgens van bolero weer maat xxs (100) van benetton
Hoi Dames Ik ben er weer, na een weekje kamp met 75 kinders..... Ben HE-LE-MAAL kapot, maar tis geweldig geweest en het weer heeft zoooo meegezeten (op donderdagavond na...) Als de kindjes hier vanavond te bed liggen, ga ik helemaal bij-lezen! Heb vast veel gemist.......
Ja, al bijgelezen hoor! Leuke outfits heb ik weer voorbij zien komen. Toch nog een paar dagen de zomeroutfits uit de kast!
@Diddl, wat zien de dametjes er weer leuk uit! Dat Vinginojurkje heb ik ook nog eens overwogen, maar de kasten puilen al uit met jurkjes, dus toch maar niet gedaan. @Mispoes, leuk en stoer hoor!
@loesie;wat een bink!Staat hem erg goed die kleurtjes! Hier makkelijkeoutfit nr 4 aan...Madame is aan de dunne en zit iedere keer tot d'r nek toe onder..durf het nu niet aan boodschappen te gaan doen hahaha
Loll met dit warme weer heeft mijn ventje alleen een luier aan, en buiten niks.Lekker bloot door de tuin en het zwembadje in zijn bereik hihi. Dadelijk naar het cb en doe hem dan alleen romper aan met een katoenen bloesje en katoenen korte broekje.Lekker fris en geen romper.Te warm.
Ik bedoelde Loesie, niet Mispoes, haha, al die namen, onze poes heette Loesje, ben gewoon een beetje in de war.
@ Loesie, heel leuk!!! @ Jo79, thx Hier ook veels te veel jurkjes, maarja wie had nou zo'n rotzomer verwacht...
Wat een geweldige outfits zie ik weer voorbij komen. Ik ben zelf nog een beetje aan het zoeken naar een stijl voor onze zoon. Nu is het nog van alles wat (o.a. kraamcadeautjes). Mocht hier iemand de kleding voor haar zoontje gaan verkopen in maat 62/68 dan houd ik mij aanbevolen! Vandaag draagt Daan zijn romper (prenatal) en een Noppies broekje: