Wat leuk Ingrid! Vooral dat setje van Oibaibi is erg schattig! Wat betreft die haartjes.. Mijn zoontje is 8 maanden en heeft ook nog niet echt haartjes wacht er ook op.
Ben ook helemaal blij met het Obaibi setje. Gekregen als cadeautje. Had het zelf nooit uitgezocht met die lichte pastelkleurtjes (ik ben meer van de knalkleurtjes), maar het staat hem toch wel superleuk. Ikkie, heerlijke zoon heb je! Leuke stoere setjes ook!
whihoeeeee the boys are there leuke jongens hoor! stoere binken ik heb nog een hele leuke dochter hihihihi
Van de week de laatste doos met gekregen kleertjes van zolder gehaald. Meneer heeft nu alweer maatje 86, pff wat gaat het hard! Vandaag shirtje+broek van de H&M. ( En z'n speen)
leuk om eens wat jongens te zien. Allemaal erg leuk. Vooral de foto van loesjuh vond ik erg leuk maar ja just small is ook wel erg mijn smaak
setje van mirell Bekijk bijlage 177765 en de onderste foto van Lynn ook bedankt weer ziet er weer leuk uit. Bekijk bijlage 177768
ja echt ongelofelijk he wat een kop met haar. Pas naar de kapper geweest maar der is niks meer van te zien. en als der haartjes nat zijn.dan heeft ze al best heel lang haar.
woezeltje mooi! Nog een fotootje van Sam. Vest van pointer en broekje van just small. Maar vestje ging later uit want was toch wel benauwd hier.
Debby mooie jurk van emma, en je ventje ziet er ook weer stoer uit, Woezeltje wat een mooi meisje heb je, mooie haren, en leuke kleertjes.