Dank je wel meid. hoe voel je nou??erg moe zeker..en het begint al op te schieten zeg. gaat wel erg snel
Ik kom ook weer even langs! Bekijk wel trouw elke dag alle setjes, hartstikke leuk om die mooie meiden hier te zien en natuurlijk ook wat jongens de laatste tijd! Jamie vandaag: romper van de Hema, sokjes Bambino, jeans Vingino en trui Ralph Lauren. De trui heb ik zondag op de rommelmarkt gekocht voor 1 euro Hij ziet er echt nog heel mooi uit. Heb even flink m'n slag geslagen bij die mevrouw
Hele tijd niets geplaatst dus hier is mijn dochtertje weer eens. vandaag een wit rompertje van de hema, roze shirtje van Esprit, rokje van Esprit en legging van noppies
@ Silvana wat ligt ze er schattig bij zeg met die armpjes onder haar hoofdje en ze kijkt erbij of ze zeggen wil Kom maar op!! Maar schattig kleertjes!! @ Andreams Lekker manneke zeg!
mooi! Ik vind die broek ook erg mooi. Wat goed dat ie al zelf kan zitten joh! Sam kan dat nog niet...
@ANdreams, je mannetje is idd snel met zelf zitten, knap hoor! Leuke kleertjes! @Silvana, wat een scheetje zeg, en erg leuke kleertjes. @Debby, of het echt MOOI weer word, is maar de vraag. Maar tis wel gewoon 24 graden hoor, vanmiddag. (althans dat is de voorspelling, het is alles behalve koud hier in elk geval)
@Mispoes en futuremama: dankjewel! @Debby: ik ben ook helemaal gek op die Vinginobroekjes! Ze staan hem zo mooi. Hij heeft er nu vier, en ik moet me echt inhouden om er niet nog meer bij te kopen Trouwens, dat zitten is echt van de laatste paar dagen, en hij is natuurlijk ook wel 2,5 week ouder dan Sam. Ben natuurlijk wel hartstikke trots op hem @Silvana: leuk! Vandaag: romper Hema, sokjes Bambino, polo Ralph Lauren en broekje Vingino
o 24 graden, vanmorgen leek het niet zo mooi maar denk dat ik emma dan maar een ander shirtje aan doe vanmiddag. andreams ik heb ook 5 vingino broekjes 3 in deze maat en 2 in de volgende. In de uitverkoop gekocht, kon het niet laten liggen Emma heeft een 3/4 vingino broekje die ik gisteren binnen kreeg van marktplaats, vind hem echt geweldig (en hij kostte maar 7,50 ) en een benetton shirtje. O en ik heb geoefend met haar haar maar zoals jullie zien ben ik nog niet heel goed. Ach, hopelijk helpt oefening...
andreams overhemdjes staan jouw mannetje erg mooi. Ik ga vandaag ook eens een overhemdje aan doen bij Sam. Heb ik niet vaak.
hier ook mooi weer hoor! hele ochtend met die 2 meiden naar speeltuintjes geweest en ben zo trots op amy-lynn ze moest nodig plassen en heeft het helemaal tot thuis kunnen ophouden vind ik best pittig!!
zo sam is ook aangekleed. Broekje: vingino Overhemd: Jottum Polootje eronder: gekregen maar ik denk dat ie van Zeeman is. sokjes: geen idee ook gekregen