Wat draagt jouw baby/dreumes vandaag? deel 2

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door woezeltje1, 13 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. andreams

andreams Bekend lid

19 feb 2010
    895
    127
    43
    Zaandijk
    @ Debby: dankje, ik vind het ook erg stoer staan. Maar het staat jouw mannetje ook echt super! Leuk hoor, moet je vaker doen ;)

2. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Is het bij jullie zo koud? Ik zie vestjes en dubbele kleding. Het is hier echt warm.

Mn oudste heeft een t shirtje van Bjorn Borg aan en een capri van Vingino.
    Mn jongste een wit shirtje en witte legging van Name it en een blauw Lief rokje met stippen.

3. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    vandaag onze kleine man.. in all Noppies!!

Dochter. spijkerrokje tumble en dry, legging bakkaboe en shirt NoNo => maar naar kinderopvang dus geen foto

Bekijk bijlage 178012

4. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    gaaf!! vooral de blousse. Ben bij jongens wel RL fan! Bij meisjes absoluut niet..

5. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    leuk!! Sam heeft ook mooie kleren. Ik krijg hier nu ontzettend veel.
    Gelukkig veel Noppies en just small.. Mijn familie heeft gelukkig nog wel een beetje smaak. Ik hou mijn hart vast voor de tante's van partners kant...

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    wit zomerjurkje! Ik denk dat het een van de laatste keren is dat ze hem aan kan! ;)

7. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

wat een mannetje zeg lieffffffff:)

8. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

wat een lekker meissie zeg!!

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    miekje mijn familie heeft niet zo veel smaak. En ze hebben alles van het verkeerde seizoen gekocht. Ik heb heel veel winterdingen in 68 nu (hij zit nu in 68-74) en daar heb ik dus gewoon niks aan. Gewoon zonde. Mocht ik ooit nog voor een derde gaan dan vraag ik kadobonnen van kleertjes of Olliewood ofzo. Want ik heb bijna alleen maar h&m, zeeman enzo gekregen. Op zich niet erg maar als het dikke truien zijn dan heb ik er niet zo veel aan...

10. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Oooh Debby, dat herken ik wel :( Hier ook veel kleertjes in Maat 68 gekregen, voor de winter (hij is in de winter geboren) maar mensen houden er niet altijd rekening mee dat babies ook groeien, en dat hij nu dus 68 heeft.....

11. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Oja, en wat een super GAAF blousje heeft Sam daar aan. Ik heb Willem hier ook een blousje aan van Knot So Bad, maar met korte mouwen ;) Tis hier bloedje heet.

12. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    kopen voor iemand anders is zowiezo moeilijk! Alle kindjes groeien ook weer anders zo zit mn meisje nu ook in 68/74.. En zij is al tien maanden!

13. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    thanks!:D

14. Joyful

Joyful Actief lid

19 feb 2010
    457
    54
    28
    NULL
    NULL
    Beste dames,

Ik kijk regelmatig bij dit topic om ideetjes op te doen. Zelf ben ik niet zo goed in combineren. Fijn dus dat jullie zoveel foto's plaatsen:).

Wat ik me af vraag is hoe groot jullie kledingkast is, en hoe hebben jullie dat geordend. Voor mijn dochter heb ik de Ikea Stuva kledingkast. Deze is niet zo groot, waardoor ik veel op elkaar heb gestapelt. Hierdoor vergeet ik wel eens kleren. En wanneer ik het weer vind, past het niet meer.

Hebben jullie soort bij soort liggen, of setjes bij elkaar?
    Mijn vraag is of jullie daar ook eens een foto van zouden kunnen maken. Misschien dat ik aan de hand daarvan eens orde kan scheppen in onze kledingkasten.

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    joyful voor orde in de kledingkast moet je niet bij mij zijn. Bij mij ligt nu alles mega door elkaar (en niet eens meer allemaal netjes opgevouwen). eind september ga ik orde op zaken stellen.
    Normaal gesproken heb ik bij emma de rompertjes in een laatje, de maillotjes in een laatje en nog een laatje met bijvoorbeeld schoentjes ed en een laatje met basics Verder heb ik jurken en de jassen hangen en op het plankje daarboven ligt alles per setje.
    Ik kan wel een foto laten zien van de kast. Die is niet zo groot maar zit dus wel propvol.

16. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
  17. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
  18. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Net nog gedraait die foto doet ie het niet... Dus meiden effe die laptop schuin hahahah..

En Evi in little feet:

Bekijk bijlage 178446

19. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Goh leuk zeg futuremama.. ik stond vandaag met dat blousje in mijn handen, maar het was te gewaagd voor mij ;). Maar nu ik het zo zie vind ik dat toch wel leuk, even wat anders.. Ik moet dat gewoon eens kopen.

20. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Little feet ook erg leuk!!

Deel Deze Pagina