leuk futuremama! kasten: ik heb ook die kleine IKEA kast, is redelijk vol al Haal een keer zo'n laag stuk erbij en dan daar de rompers/sokken/schoenen in. Of ik haal een stuk commode leeg en doe daar nog wat spullen in.
Onze dochter draagt vrijwel alles van Jottum en Uggs. Zie haar op de foto hieronder. Onze oudste zoon draagt Levi's, vingine, name-it etc. Bovenkleding veelal Diesel en Gsus. Timberland laarzen in de winter. Onze jongste zoon, beetje skate style, Paul Frank, broeken met afgezakte bretels, All Stars en Uggs. Ben dol op merk. Waarom? Omdat ik zelf als kind vreselijk ben gepest om mijn NIET merk kleding. Dat was de hel dus wil voor mijn kinderen gewoon merk. Punt.
eliesje zo mooi he die jottum solene... die hangt hier in de kast te versloffen. Denk dat ik hem op marktplaats ga zetten helaas. Ik vind hem te netjes voor zomaar... Ik droeg vroeger ook nooit merkkleding maar ben daar volgens mij niet echt mee gepest. Ik koop merkkleding ook niet om het merk. Eigelijk past merkkleding ook helemaal niet bij me want het intresseert me werkelijk geen hol wat andere mensen van me vinden dus ik koop gewoon wat ik mooi vind. Weet je, zelfs met merkkleding zijn veel dingen nog veel mensen hun smaak niet. Sja, so be it. Maar goed ik "val" meestal op merkkleding helaas (helaas om het prijskaartje wat er aanhangt ) al vind ik bakkaboe ook geweldig. En ik was laatst bij een winkel Terstall volgens mij (die hebben we hier niet) en daar zag ik ook wel wat aardigs hangen (niks gekocht overigens). O en de hema natuurlijk blijft altijd leuke dingen houden. Ik heb eerder het idee dat ik me altijd maar moet verantwoorden omdat ik merkkleding koop. Mensen om me heen kopen bijna altijd h&m en zeeman en vinden het onzin dat ik dat niet doe.
Mooi Eliesje!! Vind dat een erg mooie jurk! Hier ook altijd veel Jottum, deze winter ben ik wat minder gecharmeerd van de collectie...
@futuremama: staat leuk zeg die blouse van benetton!! Ik zag vandaag een boel verschillende blousjes van benetton trouwens...die jij hebt ook, maar ook nog een paarse, een witte met blauw bloemetje, een witte met paars rondje, roze, blauwe, een blauwe met een streepje, een paars/wit geblokte en een witte met lila streepje. De laatste twee heb ik zelf gekocht.
@Ise: ja die heb ik ook gezien @sylvia: nee geen grijze blousjes gezien er hing hetzelfde als wat er dinsdag hing toen wij er waren.
Ja die witte met die blauwe bloemetjes heb k ook voor Evi dan.. Stond van de week ook nog met een roze in mijn handen die ga ik ook nog halen en dan denk k met dat vestje met dat roezelkraagje ook in het roze.. Hebben jullie ook dat grijze jurkje met dat roezelrandje gezien.. Vond ik ook zo`n schatje.. Maar het is wol en dat weet k niet of k dat wat vind met wassen... Maar al met al Benneton is leuk!!
Super leuk Lynn!!!! Wat een lekkerding!! Volgens zijn bij mijn meisjes de blousjes te lang om hem op een rokje te dragen zo eens uitproberen!
dat jurkje had ik gekocht maar stond echt niet mooi dus heb ik terug gebracht dat vestje met roezelkraagje wilde ik ook maar dat is angora wol en lijkt me zo onhandig met wassen/krimpen enzo...oh en ik zat daardoor dus met de maat, het krimpt altijd iets, dus dan moet je maat groter nemen, maar dan was het vestje zo breed...terwijl het alleen krimpt in de lengte... Dankje!!
lynn ik vind het heel lief staan bij Danique maar het is niet echt mijn smaak. Komt door het blousje denk ik want ik had het ook bij het andere setje in je album met het h&m vestje.
Leuk setje Lynn! Puck vandaag in: Blousje> Bakkaboe Jeans> Vingino Legging> Bakkaboe Schoentjes> Romagnoli Vanmiddag BBQ en een nieuw setje en morgen verjaardagsfeest
@debby, geeft niet toch, ieder heeft hier zijn eigen smaak! Als ik het maar leuk vind Ik hou erg van blousjes...jij weer van wijde jurken...