Wat draagt jouw baby/dreumes vandaag? deel 2

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door woezeltje1, 13 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Ja ik vond het ook echt een liefie! Heb je dat roze blousje nog gekocht van Benneton?

2. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Was er helaas niet in de goede maat!

3. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Jammer!! Welke mt koop jij voor je meisje? 82?

4. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    leuk futuremama!

kasten: ik heb ook die kleine IKEA kast, is redelijk vol al ;) Haal een keer zo'n laag stuk erbij en dan daar de rompers/sokken/schoenen in. Of ik haal een stuk commode leeg en doe daar nog wat spullen in.

5. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Onze dochter draagt vrijwel alles van Jottum en Uggs. Zie haar op de foto hieronder.

Onze oudste zoon draagt Levi's, vingine, name-it etc. Bovenkleding veelal Diesel en Gsus. Timberland laarzen in de winter.

Onze jongste zoon, beetje skate style, Paul Frank, broeken met afgezakte bretels, All Stars en Uggs.

Ben dol op merk. Waarom? Omdat ik zelf als kind vreselijk ben gepest om mijn NIET merk kleding. Dat was de hel dus wil voor mijn kinderen gewoon merk. Punt.

6. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Wat een schitterende foto`s!

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    eliesje zo mooi he die jottum solene...
    die hangt hier in de kast te versloffen. Denk dat ik hem op marktplaats ga zetten helaas. Ik vind hem te netjes voor zomaar...

Ik droeg vroeger ook nooit merkkleding maar ben daar volgens mij niet echt mee gepest. Ik koop merkkleding ook niet om het merk. Eigelijk past merkkleding ook helemaal niet bij me want het intresseert me werkelijk geen hol wat andere mensen van me vinden dus ik koop gewoon wat ik mooi vind. Weet je, zelfs met merkkleding zijn veel dingen nog veel mensen hun smaak niet. Sja, so be it.
    Maar goed ik "val" meestal op merkkleding helaas (helaas om het prijskaartje wat er aanhangt ;)) al vind ik bakkaboe ook geweldig. En ik was laatst bij een winkel Terstall volgens mij (die hebben we hier niet) en daar zag ik ook wel wat aardigs hangen (niks gekocht overigens).
    O en de hema natuurlijk blijft altijd leuke dingen houden.

Ik heb eerder het idee dat ik me altijd maar moet verantwoorden omdat ik merkkleding koop. Mensen om me heen kopen bijna altijd h&m en zeeman en vinden het onzin dat ik dat niet doe.

8. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    ja 82 idd! Rokjes 74

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Mooi Eliesje!!
    Vind dat een erg mooie jurk!

Hier ook altijd veel Jottum, deze winter ben ik wat minder gecharmeerd van de collectie...

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @futuremama: staat leuk zeg die blouse van benetton!!
    Ik zag vandaag een boel verschillende blousjes van benetton trouwens...die jij hebt ook, maar ook nog een paarse, een witte met blauw bloemetje, een witte met paars rondje, roze, blauwe, een blauwe met een streepje, een paars/wit geblokte en een witte met lila streepje. De laatste twee heb ik zelf gekocht.

11. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    lynn heb jij die andere ook gezien die futuremama heeft? Stond gisteren in shopaholictopic..

12. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Ben je weer in de stad geweest? En zag je daar ook de grijs/wit geblokte blouse?

13. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Ise: ja die heb ik ook gezien

@sylvia: nee geen grijze blousjes gezien

er hing hetzelfde als wat er dinsdag hing toen wij er waren.

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
  15. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Ja die witte met die blauwe bloemetjes heb k ook voor Evi dan.. Stond van de week ook nog met een roze in mijn handen die ga ik ook nog halen en dan denk k met dat vestje met dat roezelkraagje ook in het roze.. Hebben jullie ook dat grijze jurkje met dat roezelrandje gezien.. Vond ik ook zo`n schatje.. Maar het is wol en dat weet k niet of k dat wat vind met wassen... Maar al met al Benneton is leuk!!

16. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Super leuk Lynn!!!! Wat een lekkerding!!

Volgens zijn bij mijn meisjes de blousjes te lang om hem op een rokje te dragen zo eens uitproberen!

17. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    dat jurkje had ik gekocht
    maar stond echt niet mooi dus heb ik terug gebracht
    dat vestje met roezelkraagje wilde ik ook maar dat is angora wol en lijkt me zo onhandig met wassen/krimpen enzo...oh en ik zat daardoor dus met de maat, het krimpt altijd iets, dus dan moet je maat groter nemen, maar dan was het vestje zo breed...terwijl het alleen krimpt in de lengte...

Dankje!!

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lynn ik vind het heel lief staan bij Danique maar het is niet echt mijn smaak. Komt door het blousje denk ik want ik had het ook bij het andere setje in je album met het h&m vestje.

19. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Leuk setje Lynn!

Puck vandaag in:

Blousje> Bakkaboe
    Jeans> Vingino
    Legging> Bakkaboe
    Schoentjes> Romagnoli

Vanmiddag BBQ en een nieuw setje :) en morgen verjaardagsfeest :D

20. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @debby, geeft niet toch, ieder heeft hier zijn eigen smaak! Als ik het maar leuk vind :D
    Ik hou erg van blousjes...jij weer van wijde jurken...

Deel Deze Pagina