esmee wat wordt ze groot! lekker vrolijk kleertjes niet zo mijn smaak, maar komt omdat ik allergisch ben voor te roze... sorry! frederike: wat leuk he, helemaal zo mooi aangekleed. heel lief! debby: wat ziet sam er super uit in zijn overhemdje! jurk van Emma vind ik niet zo. maar wat hebben jullie dat slim gedaan met dat keukentje met kastje erboven. ga ik onthouden
Ik vind het wel erg leuk! Maar ben ook gek op roze. Het staat mijn meisje gewoon goed... Ik vind het vooral bij erg kleine meisjes een erg leuke kleur!
geke dat keukentje is gewoon standaard zo van de ikea... of bedoel je de boeken die ik er op gezet heb?
Hahha nou van Mila ook!! Ze zat er de hele tijd aan te wroeten!! @ Madeliefke wat een heerlijk snoetje zeg en wat staat het jurkje haar leuk!! @ Esmee leuk hoor voor je meisje @ Debby leuk je mannetje en je meisje @ Frederike Leuk zeg in bruidskleding @ Lob Super schattig je meisje
aah dat komt omdat mijn woonkamer een l vorm is. Hij staat tegen mijn dressoir aan maar als ik op de bank zit dan kijk ik wel recht op het keukentje... De lange vorm van de l is een beetje het speelkamertje van de kids. Heb echt veel speelgoed. Het korte gedeelte is onze zitkamer. Over een jaar of 2 a 3 willen we gaan verbouwen en nieuwe meubels enzo, maar ben blij dat ik dat nu niet heb want emma heeft al op de bank gesprongen zodat ie doorzakte en op de bank getekend maar heb wel al helemaal in mijn hoofd wat ik wil hebben.
Haha, die Emma! Hier nog niks gesloopt gelukkig. Ben ook heel streng en ik stop zoveel mogelijk speelgoed weg boven en in kasten... Echt heb er zo'n hekel aan al die troep. Mama, met twee kiss ontkom je er niet altijd aan. Wil alleen niet teveel speelgoed tegelijk in het zicht. Maar zo'n keukentje is wel heel leuk natuurlijk. Voor Ro als ze twee wordt. Jo wil een racebaan en een knikkerbaan... Hoop de racebaan nog even uit te stellen, herrie lijkt me dat, moet ie maar op zijn kamer doen.
nou ik ben ook een stuk strenger geworden. Moet ook wel want ze maakt er echt misbruik van Ze loopt om van alles te gillen de laatste tijd (muziek in de auto moet bijv op k3, in de auto wil ze een speen, in de winkel wil ze overal aan zitten, als sam op de grond zit wil ze bovenop hem zitten etc) dus ben nu heel consequent en streng geworden. Vind ze niet leuk maar het werkt wel redelijk. racebaan lijkt mij ook niks. Heb eerlijk gezegd niks met jongenszooi... speelgoed opruimen doe ik hier 2 keer per dag. Als ze gaan slapen en s avonds. Verder mag Emma normaal gesproken met 1 ding tegelijk spelen. Als ze iets anders wil moet ze eerst het eerste speeltje opruimen. Ze begint dat redelijk te snappen. Maar als ik even niet oplet ligt nog de hele woonkamer vol. Daarom mag ze in dat gedeelte van de kamer ermee spelen. Als ik dan op de bank zit dan zie ik het tenminste niet
haha, Debby, nou ik moet zeggen dat ik ook niet heel dol ben op spelen met autootjes en doen als een dinosaurus, lekker actie in huis! maar zo'n knikkerbaan lijkt me dan nog wel leuk. En treintjes hebben we hier ook en rails leggen enzo en duplo bouwen vind ik ook wel leuk. maja, het is ook bedoeld voor hem he, niet voor mij vandaag meisje in little feet blousje en broekje/legging met lief! romper. jongetje in name it spijkerbroek (jaaa... met kapotte knieen! ) en name it shirt (staat een stripverhaal van een cowboy op dat ik nu steeds moet vertellen!)
Geke, superleuk dat blousje van LF. Puck heeft het ook, vind het alleen lastig om te combineren. Had er eerst een witte broek bij, maar daar kreeg ik helaas een vlek niet meer uit en nu weet ik het niet zo goed en hangt het blousje werkeloos in de kast
hier vandaag Suus in z8 en combi met noppies shirt en bolero. foto al ergens in album volgens mij. T heeft vandaag een setje van stoer, prenetal en noppies.. Bekijk bijlage 179462
Toch nog een foto van ons meissie... in tranen, want ze wilde niet met haar toren op de foto Bekijk bijlage 179512
Bekijk bijlage 179558 Brrrrrrrr this gewoon koud! Waar is de zomer?! Oona dus vandaag in het lang... Lichtroze romper lange mouw - Hema Bruin tshirt van H&M Grijzige spijkerbroek van Name It (met roze ritsjes e.d) En een ultra zoet roze haarclipje Alles uit de wasmand aan het aangeven.. Nog echt handig ook!