Leuke kleertjes weer! miekje dat was een leuk setje van je dochter! Mijn oudste had dezelfde bolero aan vandaag met het stippenshirtje!
Wat een mooie kindjes weer! Met mooie kleertjes aan! Oww en al die jurkjes weer *smelt* Geweldig! Hier vandaag shirtje van Ducky Beau, broekje Name It en sokjes vd bambino. Meneer lag zo te kronkelen dat alles opkruipt Lekkerding is het ook!
Gister shirtje en broekje Ducky Beau, sokjes bambino. Oudste had een hele gave polo aan van benneton over zn longseeves aan maar meneer had t warm(whahah ja die krijgt al een behoorlijke eigen mening, beetje jammer soms)
Sophie-Marie, wat een mooie mannen heb je! Leuk dat ze zo samen op de foto gaan. Angiebaby, wat een lief prulleke Puck straks hier in een longsleeve van Moodstreet, spijkerrokje van Z8 en een legging van Cakewalk. Moet zometeen gaan werken, dus geen foto helaas
Ik zal vanavond foto in album zetten van gister en vandaag: Gister: jottum rokje, jottum maillot, jottum blouse en bakkaboe vestje. Vandaag : vingino maria, rode bakkaboe shirtje en bakkaboe giletje.
leuke jongens! vooral ducky beau setje is lief! hier nog een boy, een stoere met een pet en mijn meisje in nieuwe kiezeltje jurkje. vind hem zelf echt helemaal geweldig
Foto van tess haar verjaardag jurk kan ik helaas niet plaatsen. Heb wel een duidelijke foto maar daar staat haar vriendje bij op en die plaats ik niet zomaar op internet.
[/ATTACH][/ATTACH] Bekijk bijlage 179879 leuk allemaal! Leuk ook om weer wat boys te zien. Mijn mannetje vandaag: Shirtje van Feetje, Broekje Noppies.
ikkie, wat een mooi lachebekje heb je! Geke, leuk, leuk, leuk, leuk Tess, ik ben ook benieuwd naar de verjaardagsjurk. Jouw dochter ook zo schandalig verwend? Veel beterschap ook...