Wat draagt jouw baby/dreumes vandaag? deel 2

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door woezeltje1, 13 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@debby..we zijn nu weer vriendjes.
    wat betreft manlief...hahah heb me dochter laatst ook bij man achtergelaten... hij smste; ik zie door alle kleren de kast niet meer, dus minder kleren kopen.

2. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Mijn meisje vandaag in haar nieuwe kleertjes van Bakkaboe. Ik kon niet wachten tot ik het aan mocht doen :D (was altijd eerst alles, duurt me veel te lang haha!)
    De maillot is van de H&M en de slofjes van Zeeman.

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Noonoo leuk dat rokje heb ik in het roze

Glimlachje fijn ga ik thuis ff in je album kijken. Zit nu via mijn tel terwijl ik aan het kolven ben

4. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    ik vind het een leuke set, alleen een beetje warm voor bij dit mooie weer. Zie voor vandaag liever zomersets. We kunnen er helaas nog zo kort van genieten.

Hier dus een zomers shirt van Bengh en een wit broekje.. niet super bijzonder dus geen foto gemaakt.

5. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Hier ook een zomers setje hoor! Na vanochtend eerst een najaarssetje ;) maar dat ging alweer in de was want ze ging in de tuin kruipen en het was nog nat :)
    Eerst 4ff legging donkerblauw met rood jurkje ducky beau en vanmiddag legging s&d met jurkje bloempjes vd Hema. Lekker simpel allemaal!

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Noonoo: schattig setje en ik kan me ook niet bedwingen hoor, hier is het nu een combi van haar benetton winter capri met een zomers tshirtje...en blote voeten haha

@geke: wat is dat een leuk jurkje van kiezeltje: staat je meisje goed hoor!

7. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @foto in album van vandaag, niks bijzonders, shirtje frendz en broekje benetton en knuf en speen natuurlijk...

8. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Dankjewel lynn! Ik vind het al heel wat dat je je meisje aangekleed hebt vandaag! :)

9. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Zo mooi is het hier anders niet! De zon is vanmiddag tegen een uurtje of 4 pas gaan schijnen, daarvoor bewolkt en winderig. Ik heb zelfs de verwarming nog even aan gehad.

Morgen, dan wordt het pas mooi weer :)

10. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    hier (belgië) is het 28 graden

11. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hier vandaag 30 graden, dus nadat wij thuisgekomen zijn droeg Puck niks :p (geen foto dus...) Heerlijk in het badje. Vind de outfit van je kleintje ook warm voor dit weer Noonoo

12. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @madeliefke: hier ook niet zo heel warm hoor, wel een zonnetje maar echt geen 30 graden!

13. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hier was het zonder zonnetje ook best fris!

14. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Wij zijn dus echt geluksvogels in het Brabantse :)
    En morgen nog zo'n zonovergoten dag, HEERLIJK!!

15. Glimlachje

thanks allen voor de lieve reacties in me album.

@ise: papa noemde haar vandaag blingbling meisje, combi lak babypaws en bb jurkje hihi

hier was het ook wel heel warm hoor.

16. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    #1356 NooNoo, 2 sep 2011
    Laatst bewerkt: 2 sep 2011
    Madeliefke, wat grappig dat je vanachter je scherm kan zien dat de outfit van mijn meisje te warm was voor vandaag... ;)
    Dat het bij jullie heerlijk weer was, betekent nog niet dat dit in de rest van Nederland ook zo is he. Was het maar waar, ik had graag de zon erbij gehad vandaag op m'n laatste verlofdag.

Edit: ik bedoel het niet zo kribbig hoor, vind het alleen vervelend dat als het ergens in het land 30 graden is en bij ons helaas niet, dat ik dan automatisch m'n meisje te warm kleed.
    Bovendien zijn we vandaag niet op stap geweest en binnen was het vanmorgen maar 17,5 graden. Het duurt met warm weer altijd wel een paar dagen voordat de temperatuur binnen ook omhoog gaat, en met 17,5 graden ga ik haar hier echt niet in een t-shirtje leggen.

17. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Ha! Hier in het oosten was het ook heerlijk! Vanmorgen iets fris maar vanmiddag toch 23/24.

Noonoo, jammer dat het bij jullie minder was en succes met werken dan maar hè?! Het is een heel leuk outfitje hoor en ze zal het vast nog vaak aan hebben in dit lekkere kikkerlandje ;)

18. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ons meisje van vandaag!!

19. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    #1359 Madeliefke, 3 sep 2011
    Laatst bewerkt: 3 sep 2011
    Ach Noonoo, het was absoluut niet de bedoeling om je te bekritiseren, maar ik kijk vanuit mijn eigen referentiekader (lees 30 graden :)) en zie dan een kindje in een shirt met lange mouwen en een maillot en dan vind ik het warm. Maar nogmaals absoluut niet de bedoeling om je aan te vallen :), vervelend als je het zo opgepikt hebt.

Puck vandaag in een jurkje van Bakkaboe. Vanmiddag een feestje, nog even bedenken wat we dan weer uit de kast gaan trekken ;)

20. Glimlachje

Hier vandaag weer zomers gekleed: sd le chic jurk. Bf bolero en legging hm.
    Zal vanmiddag foto plaatsen. Gaan nu boodschapjes doen.

Deel Deze Pagina