Beterschap Tesske en glimlach. Hier vandaag vingino en bengh shirt. Geen foto nu. Misschien later nog...
Leuk setje. Ik heb nog een ruitjes rok van vingino van vorig seizoen. Vorig jaar nog te groot. Nog een foto ervan ergens in mijn album.
tesske en glimlachje beterschap! Hier beide nog in pyama maar ik ga ze zo wakker maken en aankleden want wil nog even naar een markt.
Hier denk ik ook heel de dag pyjama want mama moet zo werken en dan blijft ze lekker bij papa en ze blijven toch een hele dag binnen.
Beterschap zieken! Ben met jo naar Thomas de trein geweest dus hang nu ook uitgeblust op de bank. Ro is in romper en imps & elfs broekje gebleven bij pappa.
Danique had vanmorgen wit shirt van BFC, spijkerrokje en witte legging Bakkaboe aan. 't Zonnetje scheen nog toen ik haar ging aankleden. Ze zal zo wel wakker worden, nog even kijken wat ik haar aantrek.
hier vandaag gewoon simpel omdat ik niet wist wat voor weer het zou worden. Uiteindelijk werd het stralend mooi weer hier... Sam in just small (let niet op de kwijlvlekken, denk dat ie tandjes krijgt) en Emma in vingino en bakkaboe: (kan ik gelijk ff trots laten zien dat mijn mannetje kan zitten )
thanks allemaal dames. heb mezelf maar weer even bij elkaar geraapt. @debby; oooooh wat een kanjer is sam en wat leuk dat ie zit
Hoera voor sam! wat knap! hier vandaag alle boordjes van de rokken en broeken maar eens ingenaaid. Een vreselijk karwei maar moest toch even gebeuren.
Wat goed zeg!! Danique wilde hier niet eerder zitten dan dat ze het zelfstandig kon en gelijk heel lang. Dat was met 7 maanden. Eigenwijsje! Lopen aan de hand wilde ze ook niet. Alles selluf doen
Debby, knappe Sam hoor! Wat is hij snel baby af zo... Kan me zo de foto's nog voor de geest halen van toen hij net geboren was en nu is het al zo'n stoere bink! Puck vandaag: Tuniek > Name It Jeans > Vingino Gympen > Romagnoli
hier vandaag legging, shirt en gilet bakkaboe. rokje chaos en order (dubbelzijdig van vorig jaar) Bekijk bijlage 181060
wat een leuke kindjes/kleertjes zie ik voorbij komen. Lara droeg gister een jurkje van Z8 en een legging van Noppies
miekje super leuk! silvana ook leuk! dat z8 jurkje had ik ook vorige winter voor Emma. Hier vandaag een Cakewalk jurk voor Emma. Had hem vorige winter in de uitverkoop gekocht maar hij viel (in tegenstelling tot veel van dit merk) groter dan verwacht. Nu heb ik hem bewaard voor dit najaar en vind hem nog aan de grote kant...