wauw wat leuk weer allemaal! @ Silvana, wat leuk, vooral dat Z8 setje! @Debby, wat ziet Emma er Super super cool uit! Das echt gaaf!!!!!! @Miekje, ook super, dat van Bengh. Zo'n maillot zoek ik ook nog.... is die ook van Bengh? @ geke, leuk zeg!
Wow, hier word ik helemaal blij van! SUPER! Geke, lekker vrolijk setje! (enne mij niet meer vergeten he ) Debby, idd erg leuke jurk. Hoe zitten de laarsjes bij Emma. Is toch ook haar allereerste paar? Puck loopt zo moeilijk op laarsjes. Is natuurlijk wat stugger dan gewone schoentjes.
@ Silvana wat een poppie zeg jouw meisje! @ Debby leuk jurkje.. @ Miekje.. Erg leuk zeg staat je meisje super! @ Geke ook leuk.. Mila vandaag in Jill en Sill en Mexx Bekijk bijlage 181177 En Evi in Persival Gillet en vinrose rokje, Maillot Bakkaboe en shirtje Name it: Bekijk bijlage 181178
Silvana, wat een stoere meid. Z8 blijft geweldig. Leuk ook dat spijkerrokje. Debbie, kan het zijn dat ik je dochter in een tijdschrift zag staan? Of doet ze geen modellenklusjes? Mooie jurk!! Hier vandaag Daan voor het eerst in een trui. Vind het wel heel stoer staan . Trui: Hema Broek: Prenatal
Dankjulliewel dames. Nee is bij schoonzusje, zij is fotografe en wilde dit graag eens proberen. Wilde hem ff delen met jullie
Hahha, gewoon doet Ze had wel ff wat aanmoediging nodig. Keek me echt zo aan van: mag dat wel mama? dan word ik vies. haha de volgende keer dat we het thuis doen, zit alles hier waarschijnlijk helemaal onder, want ze mocht toch kliederen......
wat een prachtige kindjes heb ik weer voorbij zien komen. Miekje.... oooh gaaf dat jurkje... mispoes...oooh leuk koppie...en heerlijk ff kliederen. hier even geen foto's..therapie..druk met werk.