Mispoes wat een geweldige foto!! Alle kindjes zien er weer om op te eten uit Hier mijn zoontje vandaag. Romper: HEMA Broek: Replay blouse: Doerak Sokjes: bambino En toen we naar buiten gingen nog schoentjes van Hush puppies en zijn spijkerjasje
En van de week had hij deze set aan Truitje: Geen idee was 1,- euro in de uitverkoop bij willemsen Vestje: IKKS spijkerbroek: WE Nadat hij alle fruitsnoepjes op de grond gegooid had vanuit het doosje heb ik het maar even op een bordje gelegd boefje
geke erg leuk rokje! Ik had hem wel eens gezien op een plaatje maar vind hem in het echt eigelijk leuker! madeliefke vorig jaar had ik ook al laarsjes, van schoenenreus en van clic Toen liep ze er prima op. Nu moet ze er weer erg aan wennen na de hele zomer op sandaaltjes gelopen te hebben. Ze liep er een beetje houterig op en de eerste 2 dagen, au voeten pijn! Dus toen gingen ze snel weer uit maar nu is het over en loopt ze er al veel beter op. miekje: heerlijk met die laarsjes eronder! future dat persival/vinrose setje staat jouw meisje echt super! Is echt wat voor haar vind ik! ingrid leuk een trui! Sam heeft nog nooit een trui aangehad... van de hema lees ik... ik vind hem eigelijk wel heel leuk! mispoes: GEWELDIG!!! Ik vind dat af en toe ook leuk om te doen met Emma Iedereen bedankt voor de complimentjes, ik ben ook erg blij met de jurk. Vraagje, doen jullie al een winterjas aan. De verleiding was erg groot hier vandaag... maar ja als ik dat nu al doe... ik twijfel...
mispoes wat super! haha, mijn zoon piept al als zijn handen onder de verf zitten ingrid: vind de trui ook erg leuk! Debby is wel wat voor sam luna: het tweede setje vind ik erg stoer met dat vestje! staat hem heel goed! debby: nog geen winterjas hoor. wel beetje warme kleertjes met zomerjasje erover. maar hier is het zomerjasje ook niet heel dun. en dankje! het rokje is idd heel anders dan op de plaatjes. ben er ook erg blij mee.
@Mispoes, wat een coole foto! @Luna, leuk hoor, helemaal mijn smaak! @Geke, mooi rokje! @Futuremama, je meisjes zijn om door een ringetje te halen . @Debby, leuke jurk, ik heb ook wat Cakewalkjurken die aardig ruim vielen. @Ingrid, dat truitje heb ik ook nog overwogen bij de Hema, maar dan met rode strepen, daar hadden ze hem ook in, alleen had ik de kleine man niet bij me en ik vond hem in zijn maat nogal kort lijken, dus maar laten liggen. Hier nog geen winterjas aangehad, vind het nog wel meevallen met de kou, doe nu weer een hemdje aan onder de shirts of een giletje, dan vind ik het warm genoeg. Ze heeft al wel haar laarsjes aangehad, want verder heeft ze alleen sandalen en die blote teentjes vind ik wat te fris.
@future mama: leuke setjes allebei!! @Debby:cool hoor! @Mispoes: echt gaaf en leuk idee!! @sylvana: prachtig setje van z8 @Miekje: lekker vrolijke set zeg! @Luna: leuke kleren! @Geke: vind die kleuren haar goed staan, het rokje zeker! Hier geen foto, ik was werken en ze ligt inmiddels alweer op bed, ze had haar rode taille o jurk aan met een antraciet bolero van BF en antraciet legging
Mispoes, heerlijke foto! Luna, erg leuk setje met het Doerak bloesje! Angiebaby, leuk setje, van Bakkaboe? Hier vandaag: laarsjes!!! Het loopt nog wat onwennig, maar mevrouw is ze het ook niet gewend, alle schoentjes waren enkelhoogte tot nu toe. Ze zijn supersmal, fijn, sluiten mooi aan op die spillebeentjes Jurk is Retour, laarsjes van Petit Shoes/ Studio Petit Ps excuus voor de bewogen foto, mevrouw wilde niet stilstaan...
@Angiebaby, lief hoor, leuke bolero! @Madeliefke, die laarsjes staan haar heel leuk! Hier vandaag herfstachtig aangekleed, dat mag wel met zulk weer hè? Vestje H&M, rokje Anotherworld, maillot Zeeman (geloof ik) en laarsjes Clic.
@ Madeliefke wat een lekker meisje zeg! Staat haar echt superleuk en ook echt superleuke laarsjes! @ Jo wat een leuk setje! Heb hier het vestje ook weet niet wat k eronder moet doen maar je hebt me inspiratie gegeven
Wat zien jullie kindjes er weer gaaf uit. Weet niet meer wie dat schattige giletje had(die grijze) maar dat vind ik ook helemaal gaaf, zoek nog zoiets voor Dante. Hier vandaag shirtje just small, romper V&D, sokjes bambino en broekje H&M. Ga vandaag op zoek naar een lichtblauw broekje voor erbij, denk dat dat toch leuker staat.
@ madeliefke, leuke laarsjes!! ik heb hetzelfde probleem. mevrouw heeft smalle voeten en smalle beentjes. alle laarsjes gaan bijna uit. Ze loopt er hier ook moeilijk op. Dus voor lage laarsjes gekozen dit jaar. ach die hoge laarsjes komen vanzelf nog wel een keer. eerst maar investeren in goed looppatroon. dat vind ik veel belangrijker. @ jo79 ook een leuke set. vooral dat vestje vind ik leuk
@ madeliefke, met T gaat het goed. Hij groeit als kool zie foto mijn dochter vandaag in rokje mt 68 bakkaboe, paars en shirt retour en malliot van de ter stal... maar geen foto kdv. (winterssetje) T vandaag in broek noppies. polo stoer en vestje just small. allemaal gekregen. Maar krijg nu ook een hoop rotzooi. zomerspul voor in de winter:x. Mijn partner vind dat ik dat gewoon moet gaan dragen. don't think so. Bekijk bijlage 181326
Hij ziet er stoer uit Miekje! Heb je al een bestemming voor je babykleertjes? Mochten wij nou volgende week te horen krijgen dat het een jongen wordt, dan kunnen we misschien een keer om tafel
Wat een leuke kereltjes Miekje en Sophie! Jo leuk setje, dat vestje vind ik zo leuk! Helaas in geen h&m hier in de buurt meer verkrijgbaar..
@Debby, het truitje is van de huidige collectie, dus de Hema heeft hem vast nog wel. Hij valt overigens redelijk klein!