Jo, superlief setje. Vind de combi zachtrose/grijs ook altijd erg mooi! Ise, heb werkelijkwaar geen idee... Mijn roept al een hele tijd een meisje en zelf denk ik meer een knulletje. De zwangerschappen lopen tot nu wel hetzelfde (veel ziek enzo) maar heb geen idee of dat iets zegt... Nog 6 daagjes en dan weten wij en jullie dus ook , wat het wordt!
hier vandaag nog in pyama...meisje is erg suf. en mama heeft keelpijn en knallende hoofdpijn...we komen denk ik ook niet verder dan onze pyamas vandaag.. het is bagger weer dus buiten zit er ook niet in.
Hier ook erg moe!! duik vanmiddag mooi terug in bed als T gaat slapen. Kan ik mooi 3u meepikken. Toch mag ik niet klagen, want hij is deze week pas 1x s'nacht gekomen voor een voeding. Hij is echt super makkelijk en een enorme slaapkop ons meisje was het tegenovergestelde! veel wakker overdag en veel mee op de arm zitten. Maar die slaapt nu ook onrustig met de kleine!! helaas geen middagslaap meer van 3 uur, maar terug naar 1,5 uur... Hier vandaag meisje KDV; rokje spijker noppies, hema vest en romper. HTX legging en sokken hema..(geen foto) T vandaag. shirt nononsense en broekje Noppies. ( niet echt bijzonder setje, dus geen foto)
Hey dames, wat een leuke setjes weer allemaal. Dit is nu officieel mijn favoriete topic op ZP. Doe er altijd zoveel inspiratie op! Hier mijn meisje vandaag. Legging Bonnie Doon Broekje Vingino Longsleeve Hema Blouse geen idee (was een cadeau)
Ik zie dat de foto plotseling is verdwenen? Hier nog een keer. Legging Bonnie Doon Broekje Vingino Longsleeve Hema Blousje onbekend merk, ken het niet
staat echt leuk emmamick! en wat heb je haar haartjes leuk. mag ik vragen, zit er gel of zoiets in? heb mijn meisjes haar laten knippen, het zat zo vol en dik in haar ogen.. en speldjes is ook niet alles, laat ze niet zitten. Debby (off topic): dit was echt een kapper voor jou geweest, ze wilde haast niks van haar haar afknippen, terwijl ik het echt liever nog wat korter heb, ze is nog zo klein!
Ik was hier ook 2x ziek. heb bij allebei 9 maanden gespuugd. 2x ingeleid op bloeddruk bij beide met 38,4. Was 2x op dezelfde manier zwanger. Ach weet je. Het maakt echt niks uit. De gezondheid staat voorop.
Wauw ik ben hier helemaal overrompeld na al die reacties op mijn meisje Barst van trotsheid! @geke nee ik doe er geen gel in. Ze heeft ook veel en dik haar en als ik er geen speldje in doe hangt het ook zo in haar oogjes. Gelukkig laat ze tegenwoordig de speldjes er dus wel inzitten. Zonder speldje wordt ze vaak voor jongetje aangezien (zoals bijv. deze vakantie op het strand als ze in haar luier zat "what a cute little boy!"). Haren groeien ook heel erg naar voren! Zo ziet het dan eruit zonder speld en met ongekamde haren net uit bed
Haha nee ik ook niet, maar zoals de vele topics die op ZP voorbij komen over jongen/meisje misverstanden laten zien, zijn heel veel mensen baby-blind ofzo.
@futuremama: leuk weer! @foto in album kom er net achter dat ze vandaag hetzelfde aan heeft als precies een maand geleden (9 aug) haha dat is grappig.