hij is ook wel inderdaad best druk als ze m aan heeft gehad dan heb je wel weer een tijdje genoeg gehad
Hmm, hoop dat je het niet erg vind dat ik het zeg maar je ziet er daar 'ouder/ouwelijker' uit. Heb je natuurlijk al gauw als stijlen zo veranderd zijn!
haha mirell! je was daar toch anders dan nu... ik vind je nu leuker eerlijk gezegd! en dus toch heel jong getrouwd! en toch nog gelukkig hihi
@ Lynn, THX Vind die kleur ze zelf ook altijd erg goed staan! @ Geke, misschien ook omdat de foto een beetje overbelicht is? Of niet daarom dat kan natuurlijk ook Lisa is witter dan Lot dus dan zou je denken dat het bij haar nog meer is? @ Mirell, hihi leuke foto Maar ben het wel met Geke eens.
Wat een leuke kindjes weer voorbij zien komen! @Mama32, leuk dat rokje! @Diddl, wat zien ze er weer mooi gekleed uit! @Mirell, ik vind die jurk juist leuk, ik hou van verschillende stijlen, dus mijn kinderen lopen er (net als ik) soms heel verschillend bij, maar dit vind ik ook erg leuk! @Debby, mooi! En je wordt alleen maar jonger lijkt wel...haha, zo moet je het hebben toch!
wat een leuke kleertjes allemaal. Ik vind die gematchde zusjes er altijd zo schattig bij staan met zn tweeen! Ik zie wel meer peuters voorbij komen, en wij hebben ook alle zomer zooi naar zolder gedaan, dus hier mijn peuter: shirtje en rokje van persival en maillot van hema Bekijk bijlage 184010
@Debby, mooi!! @Mirell, zo das een verschil! Hier ook jong getrouwd... ben nog steeds piep haha. Leuke foto's! En geweldig die handkus! @Diddle, jee wat match jij altijd goed! Leuk zeg! Danique had vandaag roze sweatstof jurkje Bakkaboe, antraciet bolero en legging/tregging maar die laatste is een miskoop. had 'm omgeruild voor maat kleiner en niet eerst gepast. Vindt 'm nu wat te kort en nog te wijd. Naja heb nog wel een maillot in die kleur.
oja tulip volgens mij moeten we de naam van het topic wijzigen... want onze baby's/dreumessen zijn alweer peuter en sommige al bijna peuter. Dus het zou moeten zijn... wat draagt jouw kindje vandaag