hier mijn lijstje leren kennen augustus 2007 hand gevraagd/ verloofd december 2007 getrouwd mei 2008 kindje in september 2010
whahaha mirell, je bent 7 jaar ouder dan mij. Valt wel mee toch En als er iemand jong over komt ben jij het wel...
heb een hele ernstige vorm van eczeem gehad de haarwortel en al gingen uit mijn hoofd met de plekken eczeem die loslieten. tja dat was niet niks kan ik wel zeggen in tijd van nog geen 6 weken was ik 70%haar kwijt en in die tijd had ik haar tot op mijn rug dus echt de plukken vielen er uit ik durf wel te zeggen dat ik gillend onder de douche heb gestaan maar het is goedgekomen
whaha, nou dat is ook weer overdreven hoor, we zijn nog steeds van dezelfde generatie. mijn lijstje: 16 augustus 2000 verkering gekregen (toen was ik 16 jaar) 10 februari 2006 samen gaan wonen 23 oktober 2008 kindje gekregen juli 2010 aanzoek gedaan 16 augustus 2011 getrouwd.
o lijstjes nou dan moet ik even denken hoor haha leren kennen 2005 samenwonen na 3 maanden verloofd 2008 getrouwd sep 2008 emma juni 2009 (was direct de maand na ons trouwen zwanger en ze is te vroeg geboren... krijg nu elke keer een mega irritante vraag of ze een moetje was...) sam feb 2011 gescheiden... haha nee hopelijk nooit
Oke Mirell, ik was toen 'al' 10 jaar, dat komt al meer in de richting hè? Heftig joh, je haar zo verliezen! Gelukkig is het weer terug gegroeid, lijkt me heel moeilijk. Ik vind zo'n kort koppie wel goed bij jou staan. Bij mij is dat geen gezicht, ik krijg er een soort paasei-hoofd door, strik erom en ik ben compleet, houdt het dus maar wat langer .
zo dan! En je bent zo oud als je je voelt (ik soms 60...neee uh...beetje dan met die stomme rug van mij)
Leuk allemaal meiden! @tulip: mooi!!! De jurk staat je geweldig! @Mirell: jij bent maar 2 jaar ouder dan ik hoor oke eentje spammen van mij, afgelopen juni (wij zijn overigens 9 jaar samen, in maart 2012 10 jaar samen) Bekijk bijlage 184039
@Mirell: soo heftig allemaal... nou 1 ding is zeker je bent er sterk uitgekomen en je hebt een prachtig koppie met haar. en vind je er echt veel jonger uitzien.
@glimlachje: tnx @Ise: heee grappig 1 maand later zijn Maurice en ik ook 10 jaar samen volgens mij hebben wij het daar al eens over gehad!
Zo ik ging even kijken wat jullie kindjes vandaag weer droegen, zie ik allemaal foto's van de mama's voorbij komen Ook leuk hoor! Nu kan ik wat gezichten bij de namen plaatsen. Het is zo grappig dat je toch altijd zelf een soort van plaatje bij iemand fantaseerd, en dan zie je hoe diegene er in het echt uitziet en dan is het heel anders!