Mijn zoontje vandaag met zijn nieuwe winterjas van Vingino Broek van imps en elfs en sokken van de hema 8)
Dit had mijn mannetje aan! Een broekje van Name-it, een wit lange mouwen shirt van de Hans Textiel en het spencertje van de Prenatal. Vond het er zelf erg leuk uitzien...
Een overall van de Prenatal, helemaal gestreept met blauw/wit en daar onder een bruin/wit gestreept shirtje. Het ene streepje liep van boven naar beneden en de andere horizontaal. Je kreeg er bijna pijn aan je ogen van van al die streepjes.
Super hoe jullie kids er weer uitzien! Erg leuk shirtje van de Hema, ben dol op die rood-witte blokjes! Julie heeft zo'n rood-wit geblokt jurkje (Noppies). Afgelopen zomer zaten we in een restaurant en ze viel helemaal niet op tussen de rood-wit geblokte tafelkleedjes Vandaag vergeten een foto te maken, maar ze had aan: romper en sokjes van de Hema spijkerbroekje met opgestikte bloemetjes van Kanz hardroze longsleeve met een paar "pareltjes" van Lief! lichtroze Babypaws
dit: en niet meer dan dat. ik probeer hem zindelijk te krijgen. dus buiten zijn overhemdje van spiderman, en deze trui had hij niets aan de boxer van spiderman was al nat... net als de andere 5 broekjes die hij al eerder aan had gehad dus dan maar in de blote billen! Edit: is trouwens een trui van de c&a en zat een bruine bodywarmer bij... maar die hoeft hij binnen niet aan natuurlijk!
Vandaag een werkdag voor mama en een relaxoutfit voor Puck Legergroene harembroek > Bakkaboe Lichgroene longsleeve > Bakkaboe Grijze sokken > Bambino
Doe ik ook weet mee alleen dan zonder foto Hij draagt een h&m blouse met daar over een burberry zwarte polo met lange mouwen en een imps en elfs broek
Lynn77 wat een superleuk jurkje (en wat een superleuke dochter erin )! Die legging van Noppies heeft Julie ook, fijne leggings! Vandaag (weer ) nieuwe kleertjes voor Juul binnengekomen, hier showt ze even haar nieuwe legging, rokje en shirtje, alles van Z8 (het is nog ietsiepietsie te groot, maat 74 )
Gister: Mcgregor blousje, Prenatal broek en shoesme schoentjes. Hij had er eigenlijk een romper met lange mouwen onder, maar die had die weer eens ondergepoept:x! Leuke kindjesmet leuke kleren!
Ha miffy, bedankt! dat setje z8 heb ik ook voor Danique gehad, zo leuk spul! Hihi ook jij hebt een leuke dochter! Oh ik heb hier de kast vol, kan niet eens kiezen zoveel leuks hangt erin *schaam*
Vandaag is Julie weer op het KDV, dan gaat ze altijd op de simpeler toer . Ze heeft aan: Broekje van Bakkaboe (hoe beschrijf ik die kleur.. het is geen zand, het is geen bruin, het is...) Shirtje met lange mouwen van Prenatal met een printje in dezelfde kleur als de broek witte sokjes en slofjes, witte romper van de Hema
Vandaag op pad voor een winterjas/vest (denk dat het die van Z8 of little Feet gaat worden) dresscode voor in de Bugaboo: Wit tuniekje > ter Stal Roze romper > Prenatal Spijkerbroek > Noppies Vestje > Noppies Morgen weer een keertje foto's maken
Deze wil ik dan, of het vest van Z8 Ga vanmiddag opnieuw op pad... Welke winterjas heb jij voor Julie?
Allebei superleuk! Ik heb een zwak voor stipjes dus ik zou voor het vest/jasje (wat is het eigenlijk?) van Little Feet gaan. Wat me trouwens weer ontzettend hebberig maakt. Fout, dit forum ! Voor Juul heb ik het roze jasje met stippen van Noppies. De afgelopen dagen ben ik druk bezig mezelf ervan te overtuigen dat ze eigenlijk twee jasjes nodig heeft, of tenminste nog een dik vest-achtig iets erbij. Mezelf overtuigen kost me overigens verbazingwekkend weinig moeite Vanavond wel even hier komen biechten wat jij voor Puck gekocht hebt he!