En ik doe weer mee: vinrose broek met een polo van ralph lauren een super mooie kleur blauw Met een romper van de hema
Mijn dochter heeft vandaag aan: een tuniekje van Kidscase en een legging van Mexx. En daaronder een romper van de Hema. Als we naar buiten gaan schoentjes van Shoesme. De kleertjes heb ik gekregen van een kennis, tweedehands dus. Het meeste koop ik nieuw, maar als ik wat tweedehands krijg en ik vind het leuk dan krijgt ze dat aan. Foto is net gemaakt! Bekijk bijlage 99216
tnx Haha miffy nou hier gaat ze ook altijd 'simpeler' gekleed naar het kdv haha! In het weekend thuis loopt ze altijd in de mooiste kleertjes hihi. vandaag naar kdv geweest dus ze had aan spijkerbroekje van name it, shirtje van zara, romper van hema en slofjes van boumy.
zoonlief had vandaag een witte romper lange mouw, wit broekje en blauwe polo met witte streep aan (alles van de hema) met witte sportsokken met blauw logootje van ralph lauren. Tot ie zijn polokraag compleet vol had gekotst.. nu dus helemaal in het wit!
Het is toch het vestje van Z8 geworden. Heb het jasje van Little Feet ook in handen gehad en het is schitterend, maar ook echt een jas. Als jullie snappen wat ik bedoel. Nog leuker als je kindje kan lopen en niet meer zoveel in de wandelwagen zit... ps heb natuurlijk ook een bijpassend mutsje en dasje gekocht