Joyce mooie combi! nog gefeliciteerd trouwens! Sisa ik heb dat met 2 jurkjes van baby barb zelfde maat alleen de 1 een een stuk langer.. opzich vind ik het niet zo erg want heb het liever te groot dan te klein.
Ja dat klopt maar dat is bij een muts niet zo handig want die zakt helemaal tot over haar neus en omslaan is geen optie want er zit een roosje aan de voorkant.
Bedankt!! Vind de kleertjes van S&D le chic altijd zo mooi en ook niet echt prijzig. Dus ik blijf kopen Weten jullie trouwens ook of ze het mutjes van bb (zwart met een grote roze strik) voorop ook in baby maten hebben? ik wilde hem kopen voor mijn jongste maar ze hadden hem in de winkel alleen in peutermaatjes 92/98
wat een super leuk setje ze hebben die bij de wibra liggen ff rode maillots vandaag heb ik ze niet bij de hema gezien
Ik heb de roze versie met zwarte strik in maat 74-86 en die is héél ruim! @setti: dank je, ben er ook helemaal gelukkig mee haha.
ok thnx ik ga zo even naar de stad en daar zit ook een wibra dus ik zal even kijken! Op olliewood hadden ze niet meer helaas.
En die draagt je dochter nu met 1,5? en is hij nog nog te groot? Of heeft je dochter een klein hoofdje?
mijn mannetje vandaag MEXX truitje wit Spencer Name it Broekje H&M Schoentjes geen idee? wat zien de meiden er allemaal weer prachtig uit!!
Mijn dochter heeft niet alleen een klein koppie, ze is helemaal klein. Net of nog geen 80cm en 9,8kg (ze is ruim 20 maanden). En ja, hij is nog te groot, mijn moeder gaat hem aan de achterkant iets innemen zodat ie past en dan kan ik hem ook aan de achterkant wat omslaan zodat hij mooi zit. Heb me suf gezocht naar mutsen maar er is helaas niks anders wat past of blijft zitten. Ja, de standaard baby-mutsjes die passen perfect (die ze nog heeft van haar geboorte ) maar die vind ik nu absoluut niet meer bij haar en ook niet bij de jas passen. @miffy: inmiddels 4 mutsen trouwens, weet niet in welk topic je me dit vroeg! @Sylvia: ik heb datzelfde mexxvestje voor ons meisje gehad en helemaal nieuw verkocht op mp, toch niet aan jou he?! Was een maat 68 haha, moest er gelijk aan denken toen ik het zag! Gaaf rokje heeft ze daar trouwens aan, echt enig!
Ik ben echt helemaal blij met de kleertjes Spencer valt ruim hè? Hij zit nu nog eigenlijk iets te groot.
Sisa dank je!! Nee niet op mp gekocht!Ik had m al Luna maar die had m nooit gedragen en het is een maatje 62 hihi! Hier ook een kleine meid!