Wat draagt jouw baby/dreumes vandaag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sisa, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Vandaag: rokje (petticoat) bakkaboe, imps en elfs maillot, bf vestje, shoesme schoenen.
    Foto ga ik nu in album zetten.

2. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

Vandaag een kdv dagje (geen foto helaas)
    hema fuchsia vestje met stippen
    baggy spijkerbroek H&M en wit shirtje H&M

3. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Leuk setje! En een hele leuke foto van je meisje :)

4. mamavanDdjim

mamavanDdjim Actief lid

21 nov 2009
    363
    0
    0
    borne
    Djim draagt vandaag een stoere Vingino broek met een paars shirt van Pointer. en Noan is in Lief style weer. een lichtblauwe broek van Lief met een hema romper met lange mouw en daarover een t-shirt van Lief ( Djim draagt maat 1 van Vingino moet die nog steeds omslaan en heeft ook een maat 86 van de baby lijn maar die vallen hetzelfde pas hem ook nog steeds niet veel te lang, vind ze wel smal vallen aan de bovenkant)

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Oh schattig hoor Ise, en die petticoat, zo cute!!! Waar is die van?

6. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Ise, wat een leuke outfit! Staat je dochter super :)

Hier zometeen met Puck naar de tandarts. Is gisteren gevallen en heeft een stuk van haar voortand afgebroken :(. Ben benieuwd of ze er iets aan doen?

7. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    dank je allemaal!
    lynn de petticoat is van bakkaboe maar volgens mij heeft name-it soortgelijke..

8. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    och jee elke, succes voor straks!!

9. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    elke wat een heerlijk meidje heb je toch!! staat leuk dat broekje met dat vestje zo. Zou zo een combi voor mij zijn aangezien ik dat vestje ook heb.. En elke hebben ze wat aan dr tandje kunnen doen??

Mirell mooi setje hoor!

Rodayna lief hoor!! knap meisje ook!

Ise ah dat staat weer super hoor!!

Nog iemand vergeten? (stelletje kletskousen!!) haha.

Vingino de kleertjes die ik ervan heb passen best op maat, mischien iets smaller.

10. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    nieuwe foto's in mn album!! Noa z8 set, Danique WE set en Luna BF set(even gepast)

11. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Super cute Sylvia!

Hier kdv dag, geen foto gemaakt...Oilily set en ze kwam thuis in name it broek en jottum shirt en de maillot van oilily er nog onder aan ;)

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

in zoverre niet italiaans....

vingino werkt onder een italiaans designersburo
    dus dan zijn het toch de italiaanse maten

13. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    o meis wat rot zeg!!!
    pfff krijg tranen in mijn ogen
    heb iets met tanden brrrrr

nou hoop dat het meevalt

14. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

ahhh echt leuk hoor!

15. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    heb veel kindjes gezien in weer mooie kleertjes
    jullie hebben allemaal weer jullie best gedaan hoor!amy-lynn had leer rokje aan met mim-pi truitje glimmende hartjes
    zal ff foto maken straks

16. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Mirell, ben benieuwd naar de foto. Stoere setjes staan jouw meisje ook altijd leuk!

Sylvia, wat een leuke foto's. Zeker de buitenfoto's in de jasjes :)

Lynn, altijd een verrassing hoe ze terug komen van de opvang... Puck start morgen bij een nieuwe Gastouder. Ben heel benieuwd. Vind dat soort dingen altijd erg spannend ;) :)

Tandarts, Puck vond het helemaal gezellig bij de tandarts. De tandarts mocht rustig eventjes kijken :(:$:D. Had verwacht dat ze het op een krijsen zou zetten, maar niets bleek minder waar...
    Tandje was gunstig afgebroken (voor zover dat kan) en er hoeft op dit moment niets te gebeuren. mocht het gaan verkleuren :(, dan moeten we opnieuw contact opnemen.

17. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    allemaal weer mooie creaties!!

@ sylvia, die we set is ook gaaf. Kom je daar vaker?
    Een vriendin van mij is daar ook lyrisch over!!!

@ debby, ik ben ook niet zo van de h&m.. Heb dan liever Hema kleertjes. Ik zie daar ook niets anders als Hello Kitty en dat krijgt mijn meisje dus echt niet aan! Net als de rest van de disney figuren en Nijntje included... Terwijl ik niet anti-plaatjes op de kleding ben. Maar wel de commerciele meuk. Ik vind Molo ook altijd erg leuk. (Deens merk). Helaas vind ik de a.s collectie nog niet zo heel super.

18. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Bedankt voor de reacties op mn meisjes weer!

Elke gelukkig ging het goed bij de tandarts en hoefde er niks te gebeuren. Alleen als het tandje zou verkleuren zou het wel zonde zijn. En succes morgen!! lijkt me heel spannend!

Miekje dank je! nou ik kom er vaak maar koop er niet altijd wat dat ligt net aan de collectie.
    De nieuwe collectie vind ik tot nu toe wel leuk. Netals dat blousje is netjes maar dat blazertje maakt het dan net even weer wat stoerder door de stof. Ik vind dat meestal wel leuk net met toch een beetje stoer erdoor..

19. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    ze wou niet op de foto:D
    dus tijdens haar eten even gekiekt
    lekker helemaal onder
    maar een idee van haar shirtje allemaal hartjes in verschillende kleurtjes van mim-pi

20. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

@Ise... wat een schattig meisje. Ik heb de petticoat van bakkaboe laatst in me handen gehad (7 euro :$)maar dacht hmm te feestelijk. Maar nu ik het zo zie bij je dochtertje is het echt uber uber schattig (ja ik moet dingen soms echt aan zien om het leuke daar aan te zien :))

@sylvia: Thanks... jouw meiden zijn ook weer uber uber schattig. Ik doe heel veel inspiratie op uit jouw foto's. Zie dat ik heel veel spul heb wat jij ook hebt, vooral S&D...dan weet ik ongeveer beetje hoe het leuk te combineren... heb toevallig in veel gevallen dezelfde combi's.

Deel Deze Pagina