Wat draagt jouw baby/dreumes vandaag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sisa, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    tnx Mirell!!

maar voel me nu goed hoor :)
    ben zo blij met mijn doerakje en met mijn vent!

2. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83

dank je!
    komt er een hoop binnen?

3. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Lynn, wat heb je dat mooi verwoord. Kan me je twijfel zo goed voorstellen. Heb gelukkig een goede zwangerschap gehad al had ik toen (en heb ik nu nog) wel veel angst om de baby, Puck, kwijt te raken. Echt onbezorgd was het niet dus. Na de geboorte van Puck ben ik ergens bovenop een enorme roze wolk geklommen om daar niet meer van af te komen...

Misschien begrijp ik daarom ook hoe rot het moet zijn als je zo graag een kindje wilt en dat het dan na 2x MA wel zo mag zijn, dat dan je gevoel je compleet in de steek laat. Nogmaals, dat moet echt enorm zwaar geweest zijn. Heb je medicatie gekregen? Misschien zou je die tijdens een evt volgende zwangerschap mogen gebruiken om te voorkomen dat je je weer zo rot zou gaan voelen...

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ja Lynn ook wij hebben echt de keus gemaakt bij 1 te houden

al moet ik eerlijk zijn dat ik ook geen kinderwens heb voor een 2e hoor!

maar ja wij wouden natuurlijk nooit een kindje:):)
    tot ik 33 werd en de klok ging tikken
    en nu is het het moooooooiste wat me kon overkomen
    maar ik durf gewoon niet meer ivb bloeddruk en nabloedingen.

5. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

2 jurkjes en 2 broekpakken van mim-pi

nog mim-pi jurk uit america
    vandaag rode jasje binnen mim-pi erug schattig

6. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Lynn en Elke dikke knuffel!!
    Hier ook lang over Romy gedaan, maar willen toch graag een tweede ff offtopic..

Mirrel hier ook vandaag het jasje van mim pi binnen gekregen.
    Past perfect.

7. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @shannen: dankjewel! Dus ook een lange geschiedenis voor jullie, nou toch super he zo'n prachtig kindje...

@Mirell: ja ik weet dat voor jou ook moeilijk is geweest. Goed ook van jullie dat je bewust voor Amy-Lynn gekozen hebt. dat is heel mooi vind ik als je dat heel bewust hebt gedaan. En ja het is idd het mooiste wat je kan overkomen he zo'n kleintje

@Elke: dankjewel! ja snap dat je nooit een onbezorgde zw.schap hebt gehad, en zelfs nu nog je angsten hebt, ik denk ook wel dat iedere moeder dat heeft hoor, je kind is toch iets onbeschrijfbaars unieks wat je gewoon wil beschermen!
    Ik slik nu idd medicatie en heb een psych gevonden die vrouwen begeleid in zw.schappen met medicatie of zonder medicatie maar met dus die geest. problemen, dus ik heb wel back up nu als ik nog een keer zwanger wil worden hoor. het mag ook met medicatie maar dan heb je wel groter risico op afwijkingen en ik ben er nog niet over uit of ik dat wel aandurf...ach ja, ik ga eerst eens lekker trouwen en dan zien we wel verder!

8. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hier helaas nog steeds griep!!!! Dochter uitbesteedt aan oma, dus lekker thuis op bed en bank.

@ Lynn en Elke (ook erg off-topic). Je moet pas gaan voor een 2e als je er klaar voor bent ongacht je leeftijd. Ik was wel heel snel zwanger. Maar heb het echt zwaar gehad. Geen depressie gelukkig. Maar wel 9 maanden overgegeven een Hellp syndroom ( ernstigste vorm zw schaps vergiftiging)
    Ik werd na mijn bevalling zo ziek, dat ik in elkaar storte toen ik naar de w.c ging. Mijn hartslag was op dat moment gevaarlijk laag. Mijn partner kwam net binnen lopen, toen de artsen met mij bezig waren en mijn meisje lag met grote ogen ernaast te kijken. Uiteindelijk heeft het zichzelf hersteld. Maar ik kon niet eens zelf naar de w.c meer lopen. Alle spierkracht was weg.
    Ik heb onderzoeken gehad met de kans op herhaling en die is bij gelukkig klein. Dus deze zwangerschap is erg spannend...
    volgende week heb ik een echo, die vind ik wel erg spannend. Ook voor mij is het zwangerschap in de MM. Maar ik ga nooit meer naar een verloskundige ( bij ons zijn het een stelletje prutsers geweest).

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Miekje: jeeh dat is ook een heftig verhaal! Een collega op mijn werk heeft ook HELPP gehad en zij is nu nog herstellende ervan, haar kindje is een maand eerder geboren dan mijn dochter. Ik werk gelukkig alweer gewoon normaal sinds oktober.
    Wel spannend dan inderdaad deze zwangerschap!
    Maar goed dat je nu onder begeleiding bent van een gyn.
    Ik was bij een vk en een Gyn, gelukkig hier wel een hele goede vk hoor! Maar ik had sowieso al een zkh indicatie, mocht niet thuis bevallen ivm mogelijkheid verkleefde placenta, en dat zal volgende zw.schap weer zo zijn.
    Danique lag ook nog eens in stuit, dus moest met keizersnede gehaald worden.

10. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Miekje, je hebt jouw meisje zeker niet kado gekregen! Hoop dat deze zwangerschap/bevalling wat fijner verloopt! Heftig, hoor...

Hier vandaag:

Paarse maillot > Bakkaboe
    Tuniekje > Little Feet
    Schoentjes > Shoesme

11. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Wat staat dat tuniekje haar leuk Elke!! Paars past mooi bij haar!

12. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    foto in album
    Jottum blouse en bolero, vingino capri annie en maillot van h&m

13. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Heel erg leuk Lynn! Ze kijkt er ook erg happy bij, dus Danique heeft hem ook goedgekeurd :)

14. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Leuk hoor elke! en ze is aardig aan het stappen zie ik??

Lynn mooi weer hoor!

15. Rodayna

Rodayna Niet meer actief

Leuk weer allemaal.
    Ik ga vanaf donderdag weer proberen dagelijks te plaatsen.
    bewonder wel elke keer jullie wondertjes maar "verstop" de mijne, foei!!!

16. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ja foei Rodayna!! haha nee hoor, iedereen is vrij om wel of niet te posten toch!

Elke en Sylvia: dankjewel :)

Ja Danique was vandaag erg vrolijk, lees erg ondeugend, och jee klimmen, klimmen en nog eens klimmen, in de kast, op de tafel, in de poppenwagen, wat een boefie was ze vandaag zeg!

17. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    leuk Elke, die tuniek zo te zien. hij lijkt heel lang (=langer dan bij mijn dochter) maar die loopt natuurlijk nog niet dus misschien lijkt het gewoon zo. Vind hem nog steeds echt heel leuk :)

al jullie Vingino's zijn ook mooi hoor! Misschien kan ik in de sale nog een leuke vinden voor het najaar. ik vind nu spijkerbroekjes nog niet zo prettig voor haar.

ik plaats morgen wel weer ff foto want dan ben ik thuis en ga ik mijn meisje lekker wat leuks aantrekken. Ze is nu thuis in een setje dat ze gisteren bij kdv aankreeg. gestreept broekje van Kik-kid (van haar broer geweest) en een donkerbruin shirtje van Zara. Niet zo bijzonder leuk ;)

poeh, heb al jullie verhalen gelezen. pittig allemaal. weet niet zo goed verder wat te zeggen. ik heb zo'n mazzel gehad met alles. eigenlijk geen problemen met zwangerschap en bevallingen (nouja, ok, Jo wilde er niet uit maar dat kwam uiteindelijk goed in het ziekenhuis). Maar kan me die twijfel over een tweede wel voorstellen als je dit soort dingen hebt meegemaakt.

18. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ elke, leuke tuniek!!! hij staat haar zo lekker stoer!!! en dan stapt ze er ook nog zo eigenwijs op los...

@ hier kleedt papa haar nu aan. Maar heb toch maar setjes klaar gelegd. Ik heb hem 1x de kans gegeven om zelf een set samen te stellen en dat echt hilarisch slecht. (had eigenlijk een foto moeten maken) Hij had een roze malliot van de bakkaboe. vingino 3/4 spijkerbroek en een bengh jurk (grijs) uit de kast getrokken. Daaronder had ze een bruin gebloemde romper aan van de hema. Zo wilde hij haar naar het KDV sturen. Daar heb ik toch even een stokje voor gestoken.

Ik voel me wel schuldig hoor, deze week gaat ze nu gewoon 4dgn naar het KDV en 1 dag naar oma. (terwijl ik gewoon thuis ben)

19. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    #2179 Ise, 26 jan 2011
    Laatst bewerkt: 26 jan 2011
    foto in album..
    claesens overslagvestje, vingino broek, shoesme schoenen
    o ja en één van de nieuwe speldjes van staartjes en strikjes ;)

20. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Miekje, Sylvia en Geke , dankjewel! Vind de tuniek zelf ook erg leuk zoals alle spulletjes van Little feet. Hij is idd nog wat lang, maar als jurk draagt hij ook prima :)

Ise, ontzettend leuk setje voor je dochter! Die Vingino staat haar ook heel leuk. Welke maat had jij genomen?

Deel Deze Pagina