Gelukkig!! Fijn dat je dr blij mee bent. Ja die spencer viel hier toen ook ruim maar dan kan je dr wel ff mee doen!
hoi dames, ik kijk af en toe mee naar jullie mooie outfits. heb zelf nu ook een meisje en dan is tutten met kleertjes wel extra leuk! Moest nu even reageren want moet erg lachen om jouw foto's Joyce! Supermooi zagen dje meisjes eruit en the day after is heel grappig
romper HEMA roze maillot HEMA grijze hotpants Zara roze truitje met Zebra (HEMA + betere naaiwerk) luier Pamper Baby Dry mt 3
haha slim plan, joyce1838 heeft al een heleboel van mij gekocht haha! @over die mutsen: ik heb van s&d een zwart/stip en een blauwe/stip en bij beide ook wantjes en dan een grijze met wantjes van prenatal (grof gebreid) en dan nog het eerste noppies setje (antra,roze en rood) met sjaal, wantjes en muts....en het ergste, ik weet niet eens of ze het wel gaat dragen want als ik haar nu een muts opdoe trekt ze hem gelijk weer van d'r hoofd... Ik heb overigens weinig sjaals, heb winterjassen van jottum en dat kraagje van de hals sluit echt onder het kinnetje aan, een sjaal erbij en ik zie d'r hoofd niet meer... Ow enne heb ook nog een onee dit is daar niet het juiste topic voor he...
@silvia: ja heb die cakewalk jurk te koop want hij valt echt klein, het is een 74 maar danique zit nu in 74/80 maar hij is nu al te kort geworden...
Bekijk bijlage 101135 hier kdv-dag dus effe simpel, shirtje en broekje van jottum, sokjes bonnie doon en boumy slofjes
Lynn dank je!! setje van Danique is ook weer leuk! dat shirtje heeft ook al een keer in mijn winkelmandje gezeten maar twijfelde nog.. Dat cakewalk jurkje is echt leuk en stond dr super! Mp of 2e ronde ik heb eigenlijk nog nooit (op 1 uitzondering na van een vriendin hier van het forum) iets gekocht omdat ik niet weet waar het vandaan komt of het wel netjes is daar en of het niet afgedragen is.. jullie wel? wel verkoop ik zelf vaak kleertjes wat nog bijna nieuw of nieuw is.
Dank je! Haha ja die ene schoen is van Roosjes.. elke keer wat met die schoen! 1 trapt ze continu uit! nu hoeft ze van mij geen slofjes aan maar met een maillot is het glad.
dankje! Nou dat shirtje heeft ze hier echt al vaak aangehad, ik vind het een leuk shirtje baal dat het een beetje klein valt want eigenlijk is het al te kort, als ze staat zie je d'r romper eronderuit piepen... Ja dat cakewalk jurkje stond haar ook echt leuk...maar hij is nu nog in mooie staat dus denk wel dat ik hem dan kan verkopen. Ja ik verkoop zelf ook veel, vaak bijna of helemaal nieuw spul, hier of via mp, maar heb zelf pas 1 x iets gekocht van mp, het was nog nieuw, een maillot van jottum die nergens meer te krijgen was maar die ik móest hebben voor een setje...