Ik denk dat Mirell van de nieuwe collectie bedoeld? want ik heb even gekeken bij de blazer van de wintercollectie en dat zijn gewoon hele maten..
En vandaag heeft hij aan: Replay spijkerbroek MEXX wit truitje met opdruk sjaal WE Schoentjes brakkies Hema romper Hij heeft alleen een mega blauwe plek op zijn hoofd
Allemaal weer prachtige dametjes en heertjes met mooie kleertjes. @debby, supermooi dat jurkje, wat heb je een mooi meisje he
Djim vanmiddag in zijn roze ralph lauren overhemd , vingino jeans. en vestje van de h&m. hij heeft ook nieuwe schoenen aan gisteren gehaald maat 22 alweer echte jongens laarsjes , had t er wel moeilijk mee hiervoor had ie nog van die baby achtige schoenen aan van hush puppies en nu grote stoere stappers hij wordt grooot!! Bekijk bijlage 126474
en Noan in een lekker noppies setje . zit een lekkere badstoffen broek bij, die je aan twee kanten kan dragen Bekijk bijlage 126475
Wow mooi! En wat een mooi mannetje! Vele meisjes hartjes zullen later breken als hij een vriendinnetje heeft hihi
@ Lynn/Sylvia, superleuk jullie meiden zo hetzelfde! @ Lynn, ik denk vanaf 92/98 dat Z8 combimaten heeft want voor Lot heb ik ook gewoon 68. @ Debby, wat zag ze er mooi uit!!!
Ik denk het ook! ik heb namelijk in Noa dr blazer gekeken.. Bedankt voor de reacties op de meisjes! was zo leuk want het leek wel alsof ze elkaar herkende!
@iedereen: tnx voor de lieve berichtjes!! @mamavandjim: ze zien er weer super uit! En idd die oudste wordt een hartenbreker haha