kijk eens aan zeg!!! je hebt wel een lekker ding hoor! en zie je voor jongens ook leuke kleertjes super weer
@Debbie, wat zag ze er mooi uit vandaag! @Sylvia en Mirell, leuke jullie dametjes samen! @Luna, stoer hoor! @Mamavandjim, ontzettend leuke kleertjes, gisteren en vandaag, echt leuk voor een jongetje, mooie kindjes heb je! Welke maat Vingino draagt hij eigenlijk? Hier kon ik hem vandaag 2 x omkleden, omdat hij eerst een beker drinken van zijn zus over zich heen trok en daarna op een krukje was geklommen en een bak sop omtrok die op het aanrecht stond. Nou ja, hij heeft dus vanalles aangehad.
Thanks voor de complimenten. Jullie kindjes zien er allemaal altijd zo super leuk uit!!! En in het shoptopic kan ik gelukkig zien wat en waar jullie kopen en moet zeggen dat ik al wat leuke sites ben tegen gekomen. Morgen krijgt mijn zoontje aan: Replay broek met bloesje van de h&M en daarover een Mc gregor truitje.
Ja ja ik ben er vroeg bij. Hier vandaag een name it jeans rokje, bakkaboe shirtje met grijze glitterletters, grijze bolero van bakkaboe en grijze maillot hans textiel. Zal straks een foto plaatsen in album.
dank je . hij draagt maat 1 van vingino , hij is klein en moet ze dus ook nog omslaan. van name it bijvoorbeeld draagt hij nog maar 80
@Mamavandjim, ja, hier ook nog 80, terwijl hij qua bovenkleding 86 draagt. Maar hij is niet echt smal gebouwd, dus ik denk dat Vingino maat 1 voor hem te krap wordt. Vandaag een wit rompertje met lange mouwen van Ter Stal, een spijkerbroekje van de Hema en een polootje van Majoral. Speen Avent . Van de zomer maar weer op vakantie nieuwe kleertjes van Majoral zoeken, zie ze hier in NL niet en dit wordt wat te krap.
Wow, Djim is echt een mooi (gekleed) kereltje! Debby, je meisje zag er echt heel mooi uit gisteren. Je zult wel veel complimentjes gekregen hebben. Rodayna, leuk setje van je meisje. Bakkaboe blijf ik ook echt veel leuke dingen hebben. Je kunt ook makkelijk veel dingen onderling combineren. Jo, wat een pechvogel jouw zoontje... Vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen. Hier vandaag: Wit shirt > HEMA Blauw/wit jurkje > Noppies Legging > Zeeman Schoentjes > Shoesme
@Elke, lief jurkje! Ja, in Italië hebben ze er ook veel van, daar hadden we deze gekocht en wat voor mijn dochtertje. Blijft ook lang mooi in de was. Dit jaar gaan we naar Spanje, dus dan maar hopen dat we daar weer wat nieuwe kleertjes kunnen kopen. MAYORAL OTOO/INVIERNO 2010/2011 fall-winter
Ziet er leuk uit! Je hebt dan ook wel echt kleertjes die je hier niet veel ziet. Weet jij of ze het ook in Frankrijk verkopen (onze vakantiebestemming van dit jaar)
@elke: dank je wel, jouw meisje ziet er ook weer geweldig uit. Is dat een jurkje van de huidige collectie (noppies?) heeel leuk. @Jo79, stoer mannetje heb je hoor.
Ja, dat vind ik ook wel zo leuk, dat niet iedereen er in loopt. Zou goed kunnen dat ze het in Frankrijk verkopen, maar zeker weten doe ik het niet. Het valt ook ietsje kleiner dan gemiddeld, maar geen hele maat verschil zoals je met Franse kleertjes vaak hebt.
Het jurkje heb ik outlet gekocht, dus is van een collectie (of twee ) terug... Het is wel een liefelijk jurkje, draagt ze normaal niet zoveel, dus wel leuk voor de afwisseling
Bekijk bijlage 126579 djim vandaag in een jeans van Name it en een shirt van Carbone mini hij wou niet op de foto vandaar de rare foto haha
@ iedereen leuke dingen voorbij zien komen. Hier vandaag. vingino tregging. Jottum tuniek blousse, mexx bolero. nieuwe foto in album.
Zie mijn eerder postik had in Noa dr jasje gekeken.. Elke, Jo, Miekje en Rodayna ziet er echt weer euk uit!!
Je hebt albums die openbaar zijn en albums die alleen voor contacten te zien zijn. Bij profiel kun je mensen een verzoek sturen om ze je als contact toe te voegen.