Wat draagt jouw baby/dreumes vandaag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sisa, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    morgenochtend eerst een donkerblauw zwembroekje met een rood randje en nijntje er op. we gaan weer babyzwemmen!

daarna (ok, en ook ervoor):
    wit broekje (name it geloof ik?)
    wit overhemd-rompertje (babygap)
    groen vestje met vhalsje (kik kid)
    witte sokken (hema)

eventueel nog een wit rompertje er onder, even kijken hoe bloot het borstje is zonder.

2. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    wat mooi! van je jongste dochter, zit dat lichte en donkere aan elkaar vast, is dat zeg maar één jurk?

3. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    Dank je:), het is een mooie jurk he, was gelijk helemaal verliefd!
    Het witte gedeelte zit er inderdaad aan vast, het is een geplooide onderrok. Op de foto zie je het beter denk ik....

4. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    wat betreft tweedehands: I LOVE IT!!!
    Relatief goedkoop shoppen en toch mooi spul hebben. Al ben ik ook dol op de nieuwe collectie dus hier in de kast is het denk ik 50 50

5. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    super hoor joyce! is hij van de nieuwste collectie?

6. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Super mooi jurkje Idd! Ik kende m al!

7. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    Nee hij is al wat ouder. Ik heb hem toendertijd gekocht voor mijn oudste, maar zij zat toen in een gipsbroek en heeft hem daardoor nooit kunnen dragen. Hij lag dus al heel lang in de kast en nu had mijn jongste hem gisteren voor het eerst aan.

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    dat is het voordeel van 2 meiden!
    Ik vind het zooooow jammer dat ik de mooie jurkjes van emma weg moet doen... ik had ze graag nog een keer gebruikt. O en 2 meiden in dezelfde jurk vind ik helemaal geweldig...

9. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    rompertje van bambino (kruidvat)
    jeansbroekje van Esprit
    truitje van zeeman

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Romper van de Hema, spijkerbroekje van TrickyTracks,trui van Name It, sokjes van de hema en slofjes van Name It

11. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    Ik had ook heel veel bewaard, maar toch vond ik het meeste lang niet zo leuk als bij de eerste. Bij een tweede meid koop je toch ook weer heel veel en dan is dat gewoon weer leuker. Heb nu ook besloten dat als ze uit haar maat is ik alles weg doe. Mocht er een evt derde meisje komen dan koop ik lekker alles nieuw.
    Vandaag hadden we het kinderfeestje. Erg gezellig alleen waren we allemaal mega verkouden.
    Ze droeg alles van S&D Le Chic

12. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Joyce mooi jurkje weer!
    En wbt kleertjes ik doe dat ook! ik koop ook bijna alles nieuw.
    Sommige dingetjes bewaar ik wel maar over het algemeen gaat wat de ene te klein is weg en koop ik voor alle meiden gewoon nieuwe kleertjes.
    Ik heb bij Danique ook dingetjes bewaard en tegen die tijd dat luna het paste vond ik het al niet meer leuk en ze moeten ook maar net in die periode (zomer,winter) dezelfde maat hebben.

Vandaag heeft Noa een jottum shirt, cakewalk rokje en oilily maillot aan.

13. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    @ sylvia echt een super setje, zo lief die maillot!

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mooie rok sylvia!

Ik moest vandaag werken dus mijn prinses heeft een simpel setje van bakkaboe aan. Ze ligt nu te slapen, zal straks wel even een foto showen.

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    over nieuw/tweedehands gesproken. Ik koop heel veel tweedehands. Ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik niet het geld (er voor over) heb om zoveel dure merkkleding te kopen en Zeeman en andere goedkope dingen zijn gewoon echt mijn smaak niet. Daarom doe ik het op deze manier. Zoals gezegd heb ik ook veel nieuw uit Amerika/Hong Kong laten komen en ook verkoop ik mijn kleertjes vaak weer tweedehands door en koop daar weer nieuwe kleertjes van. Daardoor kom ik redelijk uit met de kinderbijslag plus nog wat extras.
    Af en toe als ik echt iets heel mooi vind koop ik het wel nieuw hoor, dan wil ik niet wachten op de uitverkoop. Zoals nu dat cakewalk jurkje en eerder een setje van Kate Mack, die was ook 80 euro...
    Ik zit nu nog te azen op een jottum jurk. Hij is wel leuk maar ik vind hem niet bijzonder genoeg voor de 70 euro die hij kost. Dus hopelijk in december in de uitverkoop...

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    meiden die alles nieuw kopen, verkopen jullie de kleertjes dan ook niet?

17. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik niet, maar ik koop het meeste in uitverkoop, outlets en sample sales. bijna nooit iets full price. ja, bij de hema en zelfs daar kick ik er op om uitverkoopje te scoren.

18. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    bedoel je met: "ik niet" dat je niks verkoopt, want wacht maar want straks is je zoontje 1 jaar en heb jij 5 grote curver bakken vol met kleding in de weg hebt staan. Met mijn inkoopbeleid, zou ik aan huis een winkel kunnen beginnen. Nee hoor alleen de allermooiste dingetjes bewaar ik en de rest staat op marktplaats.
    Of bedoelde je dat niet met: "ik niet":)

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Foto van de kleertjes:)

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mooi aal!

mijn huis staat ook vol met kleding.
    En ik heb al een berg verkocht, misschien binnenkort eens op een rommelmarkt staan.

Hier een foto van mijn dochters outfit. Verder een vage foto ;)

Deel Deze Pagina