@Lynn77: ik hoor zoveel leuke reacties op de kleertjes van je dochter, dat ik nu heul erg nieuwsgierig ben geworden! Maar ik kan geen foto's van jou dochter vinden. Of zijn deze foto's alleen voor zp-vrienden bedoelt ?
Ik heb nu trouwens voor het eerst een foto van mijn dochter geplaatst in mijn fotoalbum. Hierop draagt ze alles van HEMA, en schoentjes van Shoesme.
Leuk dat je me hebt toegevoegd! En nou ik snap al die leuke reacties wel hoor! Wat een plaatje van een dochter en wat een GEWELDIGE kleertjes!
Hier mijn jongste vandaag haar cakewalk setje, zie album. Mijn oudste vandaag haar nieuwe hema setje (blauw met roze shirtje en blauwe rokje) ook foto in album.
@lynn, dank je voor je leuke bijschrift! Vond het ook echt een uitgesproken setje voor haar! Daardat ze donkerblond is staat donkerblauw met roze haar super leuk! Heb vandaag steeds vol verwondering naar haar gekeken, wat ben ik toch trots op mijn meisjes , maar dat zul je wel herkennen !
Ja zeker herkenbaar! Ben ook altijd trots op mijn meisje, zelfs in pyjama Maar het staat haar zeker erg leuk!
zo al weer vroeg eruit Lynn.... hier heeft amy lynn haar nieuwe vestje en legging van ziezoo aan met rokje name-it(hebben we die ook nog eens aan)
mirell dat rokje is echt leuk! Mijn dochter heeft vandaag voor het eerst haar vinrose jurk aan. Hij is wat aan de grote kant dus hij valt iets over de knie en dat vind ik perfect. Ja ik vind hem leuk staan. Ik wilde eigelijk een blauw vestje er over heen maar ik heb nu gewoon een witte romper eronder en dat is ook ok. Zal vanmiddag wel ff foto maken.
Hier vandaag het geblokte jurkje van noppies. heb echt spijt van deze aankoop, het is een 74 maar zit echt als een 62-68 (niet eens als een volwaardige 68) en hij is toch niet zo heel erg mooi.
Wat vreemd, ik heb een 80 voor Lot en die is dus echt nog veeels te groot. (zoals alle 80 maar ik dacht noppies valt klein en ze hadden geen 74 )
@diddle: ik heb geen heel smal dochtertje, dat is denk ik het probleem. noppies is hier geen uitkomst, krijg haar armpjes er al lastig in, en het "riempje" gedeelte zit m.i. niet waar het hoort,
@ mirell, leuk hoor!! dat overbelichte bekkie kijken we wel doorheen!! Ik had vorig jaar ook een hele leuke set van ziezoo.. zwart/wit, heb dit seizoen de collectie ervan gemist denk ik. Hier vandaag een bekend setje!! bengh blauwe jurkje met roze bolero S&D en roze mallliot bonnie doon. Foto staat al in mijn album.
@ Rodayna, ja die van mij is natuurlijk wel weer heel slank, daar verkijk ik me ook steeds op. Heb in het najaar toen vanalles van dat roze/grijs van noppies gekocht in 80 want ik dacht dat zal wel passen als ze ong. ene jaar is maar ze past het nu dus nog niet, ach misschien volgend jaar winter
@diddlemouse: dan is je meisje echt heel tenger als ze met 1 jaar nog niet in 80 van noppies past joh. enerzijds wel lekker lijkt me, blijft ze langer in maten hangen toch?