Miekje dank je! nee het is niet van mimpi, het rokje is van Hema en sjaal van prenatal maar vond het zo leuk bij elkaar en van de zomer wat korts erop.
@sylvia, bedankt voor het worden van vriendjes ! Wat een prachtige meiden heb je zeg! En wat ontzettend leuk gematcht zijn ze vandaag! Zie hier trouwens ook weer een hoop blauw en wit voorbij komen, begin er al aardig aan te wennen (hield er helemaal niet van, maar ben erachter dat het mijn meidje ook prachtig staat). Ik overweeg ook maar een aantal witte/blauwe setjes te kopen! Eind februari is hier stoffelspektakel, ga ik nog maar even op zoek naar leuke blauw/wit/rode stofjes. Maak ik zelf nog wel een paar leuke zomerjurkjes!
otm Bedankt!! ook voor je reacties! Ik heb terug gerageerd bij mijn foto's Jij heb ook 2 plaatjes van meiden hoor!! Ik snap jou naam volkomen.
Esmee en Mirell, allebei super! Wat ontzettend leuke meiden heb je toch Sylvia! Leuk hoe je dit allemaal weer gematched hebt. Het rokje van Luna is dat van HEMA zei je? Hier vandaag: Jeans 3/4 model > Another World (helemaal niet verkeerd ) Shirt wit/rood/blauw > Noppies Kniekousen > HEMA Zal straks even kijken of ik een foto kan schieten, mevrouw slaapt nu.
Hier geen foto, mevrouw zit in haar joggingpak. Heeft alles overgegeven in haar slaap. Hoop dat ze niet ziek wordt... Nu is ze toch weer vrolijk, dus wie weet...
@esmee: wat een moppie!!! oh zo lief en staat super cute @Mirell: het is niet helemaal mijn smaak maar staat je meisje geweldig hoor @Sylvia: wow wat zien ze er goed uit zo met zijn drieeen! @OTM: erg leuke en vooral lieve foto's! @miekje: dankje! Mimpi setje ook weer leuk hoor! @elke: ach jee arm meisje!!!
hahahah ja Lynn onze smaken komen soms niet echt overeen maar dat maakt inderdaad niet uit ik vind het juist weer leuk als het weer helemaal anders is een beetje kek mag wel
hier heeft amy-lynn echt alles ondergepoept is voor het eerst dat ze diaree had echt waterdun nou allllles zat onder de was draait weer
Ja daarom en moet ook kunnen toch, lekker allemaal je eigen ding volgen hoor!!! Alleen al daarom heb ik me niet gemengd in dat stomme topic over dure merkkleding, zinloze discussie, voor ons shopaholics... Dat is hetzelfde als smaak, jouw smaak is de mijne niet, en vice versa, maar toch kunnen we hier lekker kletsen, ja toch!!! En sommige dingen die je voor je meisje koopt vind ik wel erg super, zoals jil&sil
mirell ik vind die jurk echt geweldig! Vond het echt jammer dat ie pas vanaf 92 ging... lynn lief hoor... maar dat is nou weer net niet mijn smaak (grappig want ik hou wel van jottum)... maar Danique blijft een lekker ding hoor... sylvia, die foto met je 3 meiden vind ik echt GEWELDIG... ben gewoon jaloers op je 3 meiden zo hier vandaag de hele dag een hema pyama (schaam, schaam). Had geen puf met mijn dikke buik vandaag... Maar morgen krijgen we visite dus dan krijgt ze weer een jurkje aan. Ik krijg nu trouwens ook al complimenten over de kleren van emma van klanten van mijn man als ie fotos van haar laat zien... *trots*...
lynn ik vind het dan wel weer grappig om te lezen hoe mensen die bij zeeman kopen of prenatal merkkleding noemen er nou precies over denken... want dat kan ik me dan gewoon echt niet voorstellen
Meiden nogmaals bedankt voor de reacties!! (zit hier een trotse mama!) Miekje leuk dat jurkje!! Mirell beterschap! Elke ach hoop niet dat ze ziek word..
Hier vandaag gelukkig een fit Puckje, geen idee waarom ze gisteren ineens zo ziek was. Vandaag: Antraciet romper >HEMA Antraciet maillot> Bakkaboe Kniebroekje> Name It Zwart T-shirt> Z8
Ik wil oooooooook meedoen Heb ook het topic over merkkleding gelezen en nu wil ik mijn dochter natuurlijk ook showen.. Maar ze is al 3, mag ze dan wel bij het clubje? Of is ze te oud?