Heey meiden ff off topic Ik wil graag een bonnie jean bestellen via ebay. Maar ben al 2x bedondert via ebay. nou wil ik graag weten waar jullie dat bestellen. hebben jullie een link>
Woezeltje, ik kan je daar niet bij helpen, zou het echt niet weten HIer mijn meissie vandaag: Shirt: Bakkaboe Jeans giletje: H&M Rokje: Me too Maillot: Jottum Zal proberen een foto in mn album te zetten... (heb dat nog nooit gedaan )
o ik dacht dat je het mimpi spijkerrokje had jammer!!! ja ik ook veel al gekocht nieuwe collectie fotos staan bij chopaholic deel 2 maar ben meer rood wit blauw typje en zo blijven we allemaal weer verschillen
@sab85: dankjewel! Jouw meiden in mimpi geweldig hoor, past echt bij ze!! Hier vandaag kdv geweest, foto zal ik straks even plaatsen, maar kreeg compliment van de kdv-leidster dat ze er altijd zo mooi uit ziet en dat haar kleertjes altijd zo mooi bij elkaar gecombineerd zijn *mama trots*
Helemaal terecht! Jouw meisje ziet er ook altijd geweldig uit! (En mijn meisje straks ook ,want je jurkje is binnen, thanks!!)
@meisjesmama: *glunder glunder nou is mama nog trotser* foto in album v&d tuniekje, name it bolero, bakkaboe broekje, zara maillot en babypaws
Altijd leuk om te horen he Lynn! Ze zag er vandaag ook weer erg leuk uit. Waar gaat ze eigenlijk naar het KDV? Hier vandaag: Lisa setje (rokje, shirtje, legging) van Jilly en Billy Lotte jurkje Ikks, legging feetje.
@rodayna: de blazers vallen ietsje klein. Ik heb nu maat 86 voor danique en die past ze nu al, terwijl ze van het jurkje 80 past en 86 nog te wijd is.
Wit sweatjasje van Z8 (model Joan) met gevlochten taillekoordje | Kixx Online kinderkleding & babykleding
Ze zijn echt snel met leveren trouwens, ik had woe aan het einde van de middag dat blazertje in 86 besteld en kreeg hem vandaag al binnen! Heb nu nog twee leggings van z8 daar besteld Oja de leggings vallen erg groot!
Wat een leuk topic... ik doe ook mee.... Mijn zoontje droeg vandaag een witte hema romper. witte sokjes van babydump. Een roze Burberry polo, Burberry broekje en Burberry schoentjes...
Lynn, leuke set zo! Welke maat heb jij van Bakkaboe (het broekje)? Diddlmouses, erg leuk! Heb dat setje van Billy en Lilly ook klaarliggen voor Puck. Is nu nog iets te groot. Heb alleen het witte rokje erbij