Wat een leuke setjes komen er voorbij!! EN die pointer blousjes zijn echt leuk!! Mijn manneke vandaag: Hema romper korte mouw Monna lisa shirtje Monna lisa broek (vestje had hij hier nog niet aan..) Prenetal sokjes
@Mirell: super chique hoor!! @Maja: leuk! Ik vind kiezeltje geweldig! @MvD: je jongens zien er weer geweldig uit, leuk ook die dezelfde blouse!! @Tihany: stoere outfit hoor! Ik zal ff foto uploaden van vandaag
Foto in album Jottum bolero, blousje van bakkaboe, vingino capri annie en Jottum witte maillot en blauwe babypaws
Wat een leuke foto's met mooie kindjes komen er weer voorbij. Mijn meisje had vandaag een blauw/wit z8 jurkje aan (overgenomen van Lynn ) met een legging en shirt van bakkaboe en shoesme schoentjes. Foto in album!
Diddle: ik vind het zo leuk dat jouw meiden altijd zo lekker op elkaar afgestemd zijn qua kleding!!! Helemaal leuk lijkt me dat zeg...twee meiden (nouja Danique heeft al stiekem een beetje een zusje hihi, Noa Lynn)
Hier de oudste vandaag shirtje + legging Frendz (blauw met hartjes en streepjes) wit rokje (s&d le chic) en witte bolero (bakkaboe). De jongste shirtje, rokje en bolero s&d le chic, maillot bonnie doon. Zie foto's in album
Wat zien ze er allemaal leuk uit zeg! @ diddle wat leuk je meisjes in verschillende kleertjes van dezelfde collectie ! wil ik zo graag bij mn meisjes, maar trotsepapa vind dat ze meer dan genoeg kleren hebben haha!
@mirell leuke set weer! mim-pi toch? Wel een beetje flauw om die speen uit dr mond te halen haha Leuk hoor zoon pure foto . @mamavandjim Stoere jongens heb je zeg! En wat zitten ze leuk gebroederlijk saampjes op de bank smelt. @maja Mooi setje van Kiezeltje! Dat blauw staat haar goed! @lynn leuke broek zeg! @ meisjesmama : enig dat setje van z8! Leuke legging van Bakkaboe ook, beetje gesmokt aan de onderkant. Ik heb m geloof ik in het wit voor mijn jongste.
ja dat is echt een tik van mij hoor. Ze hebben ook beide hartstikke leuke kleertjes maar dan heeft de ander niks in die kleur dus dat dragen ze dan dus ook eigenlijk nooit . Voelt zo slordig voor mij als ze in een totaal andere kleur zijn
OTM: dankje! Jouw meiden zien er ook weer leuk uit!! (alleen foei, niet matching sokken! ) Diddle: nou ik vind het echt leuk, en kan me voorstellen dat het raar voelt als je dat niet doet...voortaan alleen matching setjes shoppen hoor!
@ diddle, dat gevoel heb ik nou ook steeds dat ze toch wel een beetje moeten matchen (gezien ze overal saampjes verschijnen ) haha. Daarom ben ik nu heel veel aan het verkopen op mp van mijn oudste, zodat mijn jongste ook weer wat nodig heeft. (trotseman ziet me weer aankomen.... zucht)
@diddle, idd ja. Manlief klaagt regelmatig over mijn shopgedrag haha, wel jammer dat hij nooit eens heel erg uit de band spring met geld uitgeven, zodat ik het goed kan praten haha. (of misschien toch wel fijn, zodat er meer voor mij te shoppen overblijft haha) Ach elk nadeel heeft zijn voordeel zeg ik altijd ! Dat is het leuke van deze topics, dat we elkaar zo goed begrijpen t is hier ook altijd leuk!
Wat een leuke setjes zie ik weer voorbijkomen , complimenten voor alle crea mama's! Hier vandaag een opvangdagje, dus niet te gek Grijs vestje > Lief! Rode romper > HEMA Jeans > Name IT Schoentjes > Shoesme