meiden ik zie weer leuke dingen voorbij komen elke schattig....... diddlmouse je meiden zijn altijd plaatjes de drieling superlief...... kleine mooie donkere man in zijn pyama(heeft ie al verkering? heb hier een mooi blondje) hihihihiih en lovelydk stoere boy heb je hoor! en altijd strak in de kleertjes heb nog meer gezien maar mijn geheugen is ......... oftewel volgens mij hebben we allemaal hele mooie kindjes!!!!!!!!
AAAH wat een beauty's verkopen ze die ook nog online? Ja die hema schoentjes liep ik zo tegen het lijf vanmiddag. een EURO nou die kon ik niet laten liggen.
@woezeltje: schattig hoor!! @hier: foto in album Jil&sil rok en longsleeve, blousje van bakkaboe en maillot jottum
vandaag heeft ze het setje rechts aan. Heeft ze van mijn eigen oma gehad.Het is wel non merk van een chinees winkeltje in den haag maar vond hem wel schattig. Bekijk bijlage 129766
Oh dit topic blijft leuk! Al die meisjes die er zo mooi en schattig uitzien, en natuurlijk af en toe een stoere jongen ertussendoor!
Dane heeft vandaag aan: legerbroekje van name it rollingstones shirtje van h&m En geen sokken want die wurmt hij uit
Mijn meisje vandaag bakkaboe bolero en rokje(van overgrootoma gekregen!) Romper van hm... Maillot bonnie doon...
Hier vandaag dezelfde rok als Lynn.. zie album (oooh jaa was het vanochtend, die hebben we ook nog! )
ff snel een foto ze is aan het tv kijken als ze me nu met fototoestel aan ziet komen glilt ze neeeee mama niet doen!