Hihih slim hoor Mirell Hier zijn de kindjes juist allebei "camera-geil", nou dat werkt ook averechts hoor Maar ze ziet er erg leuk uit! Hier vandaag een gekleurde romper met lange mouwen: rainbowbabies en een spijkertuinbroek van de H&M. Schoentjes:shoesme Lekker simpel dus
@ Mama32, schattig hoor! @ Elke, dat jurkje heeft Lot ook, leuk dus @ Mirell, leuk! En erg herkenbaar over het fototoestel
Allebei weer prachtig hoor Diddle! Vind kiezeltje ook zo leuk Morgen krijgt Danique haar eerste kiezeltje outfit aan
Ik ben nu al benieuwd Lynn! Ik heb van deze collectie nog nix van kiezeltje. Lisa zou nu ook in de babycollectie moeten maar denk dat de rokjes enzo een te kort model voor haar zijn. Voor Lot zien de shirtjes er erg wijd uit.
Diddle: welke site was ook alweer waar jij die leuke zelfgemaakte kleding vandaan haalde? Over kiezeltje babylijn: Ik heb rokjes en leggings maat 80 genomen (en ze past dus 74 bakkaboe ; ) ) en shirtjes maat 86 genomen. Morgen even kijken hoe de shirtjes dus vallen. Ik combineer morgen een rokje en shirtje van kiezeltje met een legging en bolero van bakkaboe (grijs blauw bij elkaar) Ik heb dan voor de zomer van kiezeltje een: -roze/grijs setje (rokje, shirtje legging) -Antraciet gestreept/wit setje (rokje, shirtje en legging)
Hier nogmaals Zelfgemaakte Profiel - hyves.nl Die blauwe bolero vd zara (die heb jij toch ook?) die past zeker toevallig niet precies bij het mimpi blauw?
Nee die blauwe bolero van zara is iets lichter kleur blauw...dat zara blauw van deze zomercollectie is heel aparte kleur blauw. Heb daarvan gisteren ook een legging gekocht om het beter te kunnen combineren. Dankje voor de site ik was al aan het koekeloeren, zoek iets in rood/wit/grijs dus ga even vragen of ze daarmee iets kan maken voor mij...
Ja, ik zag al dat het een beetje vreemde kleur is. Baalde al dat ze geen gewoon donkerblauw hadden. Kan ze vast wel maken hoor, ze heeft ook een map met fotos van al dr stofjes.
Ja ik heb er even tussen gekeken, maar kan bij zommige stoff niet zien of het nou bruinig of grijs is. Dus heb nu een berichtje achtergelaten. Ja dat donkerblauw hadden ze wel vanaf 92 bij zara zag ik (bolero) beetje jammer ja dat het niet in de kleinere maten was. Ik heb een lichtgrijze en een witte en een blauwe bolero gekocht daar. En witte en blauwe blousjes/shirtjes, bij een gestreept wit blauw en gestreept wit grijs kort broekje, voor de zomer. Dan is wel goed te combineren.
Ja dan wel idd. Ik zocht nog een donkerblauwe voor kleertjes die ik al heb. Voor Lisa heb ik wel een donkerblauwe meegenomen.
Tja bakkaboe had ook een andere donkerblauwe, die heb ik meegenomen, doe ik haar morgen aan. Met zelfde kleur legging. En ik heb van jottum ook nog 2 donkerblauwe, dus ik heb er wel genoeg... Ik wil juist even iets anders shoppen nu dan al dat blauw...haha.
Ik zag pas alleen 1tje met korte mouw van bakkaboe (en die heb ik wel gelijk meegenomen). Maar goed moet er vd week toch weer echt ff langs En idd, het is allemaal blauw
Ja die korte mouw wilde ik dus ook maar was er niet meer in 74 en 80 .... Toen hing er dus in wit, blauw, lichtroze, donkerroze en lichtpaars een bolero met roezelrandje en 3/4 mouwtje, en ik heb daar dus de donkerblauwe van gekocht... En gistermiddag was er allerlei nieuw spul binnen gebracht van persival, maar ook van dirkje voor de kleinere maten. Ook dat geblokte wit blauwe rokje en jurkje van dirkje hangt er nu.
ja in 74 Maar ik ga dinsdag naar Oud beijerland, ook daar naar vd ven dus als ie daar hangt wil ik hem wel voor je meenemen hoor!