@Miekje: dankje! Ja ik was een aantal dingen zat, en een aantal dingen pastte ze niet meer, waardoor ik de hele set kon wegdoen omdat ik het nergens anders mee kon combineren. Ik heb van de wintersetjes nog 3 rokjes van Jottum en nog 1 jurkje (die gestreepte) Verder is het idd erg leeg....Maar vind het even niet zo heel erg hoor, want zo heb ik wel overzicht en kan ze alles mooi vaak aan In april hang ik de zomersetjes erin (zijn er nu 15)
wat ben ik dan een bewaarmuts dan... ondanks ik veel wel verkoop hier legging en truitje wat echt al lang mee gaat gaat aan naar kdv en nu net even aangedaan omdat mevrouw helemaal onder de appelsap zat van romper tot shirt kan ze het morgen mooi aan naar kdv als het tot vanavond netjes blijft natuurlijk
en jurkje is van c&a het enigste wat ik van die winkel ooit heb geshopt en heb m zelf gepimpt met linten
@ Mirell, ik wilde net schrijven. wat leuk met die linten. vind ik ook niks voor de c&a. Maar ook deze set staat jou dochter super!! Mijn kast puilt uit. Met spullen van de zomer die nog verkocht moeten gaan worden. Spullen voor de zomer. Maar ze krijgt een nieuwe kamer met een inbouwkast. Dus we kunnen binnenkort aan de klus (ik bedoel eigenlijk mijn vader). Mijn mannetje is nml een echte kantoorman.
hahaha die linten beetje Bengh nageaapt legging en truitje zijn van carbone o leuk joh lekker dan he opknappen en fijn dat je vader het wel kan. mijn vader is juist een kantoorman maar mijn eigen man....wat de ogen zien maken zijn handen is superhandig
Nou meiden ik ben ook wel heel extreem hoor, ik verkoop alles! Haha mijn vriend wordt er ook altijd niet goed van, want ik zet alles op mp, niet alleen kleertjes ook dingen van de auto (banden/velgen, koplampen enzo) of mijn skates, mountainbike, maxi cosi, you name it en ik heb het al verkocht haha. Maar met kleding vind ik zelf dat ik ook wel erg gauw ben uitgekeken hoor, dus hoop dat dat wat minder word de komende tijd, want anders blijf ik idd maar shoppen en shoppen...
Mirell leuk jurkje hoor!! Leuk gemaakt met die linten erop. Hier vandaag z8 rokje grijs met zwart shirt en legging. Geen foto gemaakt.
Bedankt voor alle leuke reacties! Ik zie ook veel leuke en schattige kindjes en kleertjes voorbij komen! Leuk topic dit
bij deze wil ik het wel even rechtzetten maar je hebt een erg leuk hip mannetje denk dat je gewoon over het hoofd bij mij bent gegaan.
Inderdaad mirell had het niet gezien Sorry late reactie maar dank je wel... gelukkg is het ook een blij manneke!
ja weet dat je gewoon welkom bent en soms reageerd niet iedereen ik ben daar ook wel eens slordig in dan zeg ik in 1 keer wat ziet iedereen er weer mooi uit dat geld dan voor alle kindjes en soms vind ik iets stom tja dan zeg ik even niets
Maar waarom zou je het niet kunnen zeggen als je iets niet mooi vind... Ik zou me daar persoonlijk niet aan storen. smaken verschillen nu eenmaal. En gelukkig vind niet iedereen hetzelfde mooi! Zou erg saai worden dan... Dus mocht je van mijn manneke iets niet mooi vinden.. zeg het gerust. No hard feelings!!
Dames ik zou zo af en toe (maak namelijk niet dagelijks foto's) van mijn kids willen laten zien. Dus hier komen ze Dit onze 1.5 jaar oude dochter in een setje van Vinrose (sinds kort EYA-KIDZZ - Online winkel in dameskleding en kinderkleding zowel nieuw als outlet ontdekt)
En dit is onze 4,5 jaar oude zoon , het is een foto van vorig jaar maar ik vind hem nog steeds zo ontzettend schattig met zijn h&m colbert aan. Moet hoog nodig weer op zoek naar een nieuwe want hij heeft er geen meer