Thanks mirell! Vind ik zelf ook Pluk, wat een gaaf jasje van je zoontje! Ik heb meteen even op de site gekeken en volgens mij had ik de link al een keer van mirell maar er staat in de maat van mijn zoontje niet veel bijzonders op.
@ lynn, heb jij je maxi-cosi al verkocht? En als je nummer 2 krijgt. Koop je dan een nieuwe? Dat zijn dingen die ik toch echt bewaar! Dat vind ik zonde om te verkopen. tenzij ik weet dat ik geen kids meer wil. De wagen is bij ons trouwens al omgeruild naar een nieuwe. Heel handig!! voor nr 2 straks. Wij hebben een Joolz en die had veel kinderziektes en nu, dus mooi een nieuwe wagen in de nieuwe versie.
Wat een mooie creaties allemaal,hier een foto van mijn meisje gister Rokje--> Lili Gaufrette Jasje-->Primark Romper->Hema Legging->?gekregen Schoentjes-->Oxxy ( oeps zie dat ze nog niet aanhad)
DAnk je Mijn mannetje heeft vandaag een shirtje aan van tumble and dry en een broek van Villa Happ. En Kinley hobbelt rond in een overgooier met bijpassend truitje van de Takko We zullen straks denk ik nog wel een foto nemen wat Kylian wil naar de kapper heeft hij net verkondigd
Babydream wat heeft jouw meisje een schattig rokje aan zeg.. En mirrell leuk jurkje van de c en a leuk om hem zo op te pimpen misschien dat ik dat ook nog ga doen met een jurkje. Kleine meisje vandaag s en d le chic jurk met zilveren strass strik in het licht roze met noppies legging en zilveren laarsjes en Mijn eigenwijze Mila in een shirtje en legging van BFC en rokje name it. Heb ook het rokje wat erbij pas maar hangt nog op de waslijn hahah vandaag ben k een luie mama... Bekijk bijlage 130588
Ja ik wil de maxi cosi pebble als er een tweede komt. In de maxi cosi cabriofix ging Danique onwijs liggen krijsen, ze lag er gewoon niet fijn in... Ik heb ook een familyfix, waar de pebble ook op kan. Er zit nu de pearl opvolgstoel van Danique op. De bugaboo hou ik wel voor de tweede hoor, heerlijke wagen!
Meiden wat een heerlijk topic om rond te neuzen! Wat leuk dat er ook wat meer jongentjes bijkomen. Jammer dat er alleen steeds meer meiden met een album zijn, ook begrijpelijk want wil mijn ventje ook niet zomaar op internet zetten. Blijf hier leuke outfits spotten hoor
Lynn en Ise, wederom prachtig. Vind het bij het Z8 jurkje wel een beetje jammer dat de armsgaten wat wijd zijn, maar dat is bij Z8 wel vaker zo. Lynn, had je mijn pb gisteren gehad over de schoentjes?