bij de xenos heb je heel veel leuk lint met hartjes zwart wit gestipt allerlei kleuren we hebben ook gehaakte bloementjes om het te bevestigen en leuk je meisje
Hier ook weer veel geplaatst! Ik reageer even vanaf pag 275.. Luna wat een stoer mannetje heb je! Baby daar is de mooie meid weer! Futuremama lief meisje heb je! Esmee lief!! en nog zo klein.. Lynn leuk! alleen zit dat blauwe erwat eronder zit eraan vast? Ise dat Jottumjurkje stip staat echt heel mooi!!! dat sijsje jurk ook hoor die zal ze van de zomer mooi passen! Mirell leuk dat lint op dat jurkje! heb je het toch wat apparter gemaakt Hier geen nieuwe foto's, ben ziek geweest dus geen puf gehad om iets te doen.
@mirell,sylvia & futuremama;Bedankt!Zal ook wat vaker een foto posten hier, erg leuk topic..Dit weekend ben ik afwezig dus word erna hihi
Wat komen er toch weer mooie foto's voorbij! Mijn meisje heeft vandaag een combi van Bakkaboe & Hema aan. Zie album.
Hey meiden, Ik begin gewoon verslaafd te raken aan dit topic.. Hahah erg sta gewoon s`morgens voor de kast van ik moet zo nog wel een foto maken maar de meiden hebben er volgens mij minder zin in hahaha.. Hier mijn rockchick: Bekijk bijlage 130797
Hahah Mila heeft er echt geen zin meer in.. Zo erg deze foto tewijl ze er zo lief op kan staan.. En Mijn kleine meisje: Bekijk bijlage 130799 Mila heeft ook als jas een leren jackie zal nog effe een foto plaatsen.. Net als papa en mama zegt ze dan..
Meisje: romper Hema shirt Vingino hotpants Zara maillot Jongen: broek H&M T-shirt Benneton Lange mouwen shirt H&M sokken Hema ondergoed: Bjorn Borg
Ikbenhetmaar hier het jurkje pion en ook mij leek ie gisteren best klein maar zit super leuk en is groot zat ben er blij mee vanmiddag nog ff duidelijkere foto maken
@ mirell, leuk jurkje, wat staat rood haar leuk!! @ future mam leuke jurkjes. Helaas ben ik niet zo dol op leer!!! Dus het jasje is NMS
Hier KDV verblijf dagje. Jurkje the dutch design bakery. legging prenetal. Hema sokjes. Dus geen foto. Ik heb het even relax op m'n werk, dus kan even reageren.
Futuremama, super setjes weer en prachtige meisjes heb je! Tihany, erg leuk setje bij een heerlijk kindje. Mirell, oh dat jurkje is erg leuk zeg... Rood staat haat ook super leuk. Ik heb nog zijn pyjama aan en hij doet nog een poging tot slapen. Straks denk ik witte romper lange mouw en dan een z8 Polo met een spijkerbroek. Heb van de week een hele mooie bij de H&M gekocht maar die is vrij licht van kleur..twijfel nog ff verder
@ Futuremama, wat zien je meiden er weer leuk uit. En wat een lekker stel is het zeg!! @ Mirell, ik ben nooit zo van het rood, maar het staat dr erg leuk!!